אורמוש. צילום: אורי קריספין

בדרך למעלה, הפועל אשקלון הביסה את הפועל רעננה

הפועל אשקלון רושמת ניצחון שני ברציפות על הפועל רעננה ומאמנה החדש גיא לוי באצטדיון בנתניה, לאחר תצוגת כדורגל מרשימה. אג'אי עם שער בכורה, אורמוש הוסיף צמד

פורסם בתאריך: 23.9.17 20:53

     

גם בחלומותיהם הפרועים של אוהדי הפועל אשקלון, הם לא האמינו שזה יהיה עד כדי כך קל. אמנם הפועל אשקלון מקבלת אנרגיות חיוביות במשחקי החוץ שלה, אך דווקא במשחק פושר שלה, היא מצליחה לכתוש את המארחת, הפועל רעננה.

ההתחלה של הפועל אשקלון בהחלט הייתה מדאיגה לאחר שרמזי ספורי נפצע בכתפו וירד מהמגרש באלונקה בדקה ה-27. 3 דקות אחר כך שמעון אבוחצירה קיבל כדור גדול מג'ורדן פושה שהסיט בעקב ומקרוב אבוחצירה החמיץ. 0:0 במחצית.

המחצית השנייה נפתחה עם טעות קשה של עידו לוי שסידרה לגודנס אג'אי, את שער הבכורה שלו בהפועל אשקלון, לאחר שכבש בקלילות. בדקה ה-62, טל איילה ספק הוכשל על ידי בן בנימין שקיבל כרטיס צהוב, לאחר שהשופט הורה על הנקודה הלבנה. איילה שהחמיץ פנדל בשבוע שעבר הותיר את הבעיטה לאורמוש שכבש בקלילות. 2-0.

בדקה ה-71, רעננה התפרקה טוטאלית. רועי שוקראני איבד כדור במרכז המגרש, אורמוש, המצטיין על כר הדשא, עט על המציאה, כבש את השני שלו והשלישי של אשקלון וסגר עניין. 3:0 באצטדיון בנתניה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר