כל ההתחלות: איך מתחילים הספורטאים את היום שלהם?

יואב ג’רפי מטייל עם הכלבה, מני יאסו בודק מיילים בלפטופ, ויעקב טומרקין בשחייה - שנה חדשה היא התחלה חדשה, אז יצאנו לבדוק איך נראית ההתחלה היומית של הספורטאים המקומיים

פורסם בתאריך: 24.9.17 11:55

     

שי פסקל, מנכ”ל קאנטרי ברנע, מנכ”ל אגודת השחייה הפועל סנפיר אשקלון 

“לעתים אני מתחיל את יום העבודה מוקדם, לפני שהילדים מתעוררים. בפעמים אחרות אני זוכה לפתוח את הבוקר בהתארגנות עם אשתי והילדים ואז נוסע לעבודה. כשזה קורה, היום כולו פשוט הופך להרבה יותר טוב”.

 

ירדן אבוחצירה, קשר הפועל אשקלון

“אני אוהב לפתוח את הבוקר במטבח שלי בבית בהכנת נס קפה. אני מקפיד לשתות קפה כל בוקר, זה שומר אותי עירני ואנרגטי למשך כל היום. אם אני לא שותה קפה בבוקר, קשה לי להמשיך את היום שלי. אני משתדל לא לעשות כלום לפני הקפה”.

תומר פיסצקי, שחקן אליצור איתו אשקלון

“אין יותר כיף מלפתוח את הבוקר במשחק עם הילדים שלי יובל ואמיר, נותן אנרגיות טובות לכל היום”.

 

אבי מלכה, בלם הפועל אשקלון


“כבר שלוש שנים שאני פותח את היום שלי עם השותף שלי ירדן אבוחצירה. אנחנו עושים את הדרך לאימון של הפועל אשקלון מבאר שבע לאשקלון, וכפי שאתם רואים, ירדן הוא הנהג שלי”.

 

מני יאסו, בעלים מכבי אשקלון


“אני אוהב לפתוח את הבוקר שלי בבית, בשולחן העבודה האישי. מתעורר מוקדם, מתיישב על הכיסא, פותח את המחשב ומביט לתוך היומן היומי והאתגרים שעומדים מולי בכל יום ויום. זה גורם לי לעמוד ביעדים היומיים ועושה המון סדר על מנת להספיק הכול. כל זה עוד הרבה לפני שאני שותה את הקפה של הבוקר”.

 

שון מלכה, קשר הפועל אשקלון


“אני גר על חוף הים בנס ציונה, לכן אני אוהב לפתוח את היום שלי קודם כול בתפילה לבורא עולם ואחרי זה בסיבוב עם הכלבה שלי בל לאורך הטיילת”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר