חוסר אחריות. איילה (צילום: דוברות המועדון)

בהפועל אשקלון מתמוגגים מטל איילה: "יהיה אחד השחקנים הטובים בליגה"

בקבוצה חוגגים את הניצחון הגדול על הפועל עכו ובטוחים שטל איילה הולך להפוך ל'דבר החם הבא' בליגת העל. טל מכלוף: "אם לא היינו מנצחים את המשחק הזה, היינו מאוד מאוכזבים"

פורסם בתאריך: 17.9.17 14:43

     

הלחץ הגדול והמשקולות שהיו על רגלי שחקני הפועל אשקלון הפכו ברגע אחד, עם כיבוש שער הניצחון הדרמתי, לזריקת מרץ ואנרגיה. הקהל נהנה מאחד המשחקים הטובים ביותר שהיו באצטדיון סלה בזמן האחרון, לבטח אם ניקח בחשבון את היכולת הדלה של הקבוצה במשחקי הבית אשתקד. בקבוצה מאמינים כי משחקים נוספים מסוג זה מסוגלים לגרום לנהירה המונית ליציעים מצד התושבים האשקלונים. רק 2,000 צופים הגיעו אמש לצפות במשחק המסקרן בין שתי הקבוצות שיתמודדו על המקום בליגת העל בעונה הבאה. עוד משחק או שניים מהסוג הזה ולא מן הנמנע שאצטדיון סלה יתמלא עד אפס מקום.

מי שזכה במירב התשבחות היה טל איילה שכבש את שערו השלישי בקבוצה וככל שעובר הזמן הוא משתפר. "מי שראה את טל מתאמן בתחילת הקיץ ועכשיו היה בטוח שמדובר בשני אנשים שונים", אמר אחד השחקנים. "בהתחלה הוא היה מעט כבוי, הפעולות שלו לא היו חלקות. אחרי שני השערים שהוא כבש פתאום ראית שחקן שלא מפחד לקחת על עצמו את המשחק, גם אחרי שהחמיץ פנדל. אם הוא ימשיך ככה לאורך זמן אין ספק שהוא יהפוך לאחד השחקנים הטובים בליגה".

טל מכלוף סיכם את תחושות שחקנים מהניצחון, "זה מרגיש פנטסטי. הגענו להמון מצבים, אם לא היינו מנצחים את המשחק הזה, היינו מאוד מאוכזבים ואני שמח שעשינו את זה ובעזרת השם נעשה רצף של ניצחונות. התחלנו את המשחק טוב, גם שספגנו את הגול זה לא היה בגלל משחק לקוי, אלא בגלל מצב נייח. המשכנו באותו קצב, המשכנו בסבלנות, ידענו שאם ניתן את הגול הראשון, הגול השני גם יבוא. זה הלך קשה, קשה מאוד אפילו, אבל כמה שזה היה קשה ככה זה היה מתוק. הקהל עוזר לנו מאוד, גם שזה פחות הולך. אני חושב שההישארות שלנו בעונה שעברה נתן דרייב לקהל ויותר אנשים התחילו להתחבר לקבוצה. אנשי הצוות הניהולי עושים הרבה למען הקהילה ומנסים לקרב את הקבוצה לאוהדים ואני שמח שרואים את זה בכמויות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר