אילוסטרציה. אורי קריספין

בדקה ה-90: הפועל אשקלון רושמת ניצחון בכורה

טל איילה החמיץ פנדל אבל הצליח להחזיר לאוהדים המאושרים בשער דרמטי בדקה ה-90 ולתת להפועל אשקלון את הניצחון הראשון שלה העונה

פורסם בתאריך: 16.9.17 21:57

     

טל איילה. צילום: אורי קריספין

זה הלך קשה, לווה בדרמה ענקית ונראה היה כי הפועל אשקלון שוב תסבול מטעויות שיפוט, אך יובל נעים וחניכיו קיבלו זריקת אנרגיה רצינית להמשך, לאחר שניצחו בדקה ה-90 את הפועל עכו משער של מי אם לא, טל איילה.

כבר בדקה ה-7 רודי חדד, קיבל כדור רוחב ובעט כדור אדיר שנעצר רק במשקוף. בדקה ה-18 רמזי ספורי בהופעת הבכורה שלו במדים האשקלונים, מצא אף הוא את המשקוף לאחר שבעט מ-30 מטרים.

בדקה ה-36, בניגוד גמור לנעשה על כר הדשא הפועל עכו עולה ליתרון לאחר שעמרן אלקרנאווי הרים כדור מצוין למחמדו סיסוקו שכבש בקלילות. 1-0 עכו.

בדקה ה-53 גודנס אג'אי הופל ברחבה ואלי חכמון לא התבלבל והורה על כדור עונשין. מלך שערי הקבוצה, איילה ניגש לבעוט אך החמיץ למגינת לב האוהדים.

דקה 65 איילה רשם בישול ראשון במדי אשקלון לאחר שהרים למירקו אורמוש שכבש וקבע שוויון 1:1. דקה 81 רודי חדד שלח מרפק לפניו של סיראז' נאסר והורחק בכרטיס אדום. אשקלון נותרה בעשרה שחקנים.

בדקה ה-90 העביר כדור רוחב ואיילה עם המון לב הצליח לכבוש בגלישה ולקבוע ניצחון דרמטי וראשון להפועל אשקלון. 2:1 לחניכיו של יובל נעים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר