"הגיע הזמן שנצבור נקודות". נעים (צילום אורי קריספין

יובל נעים: "הלוואי שאנחנו והפועל עכו נשאר בליגה"

יובל נעים וחניכיו מוכנים למפגש המסקרן מול הפועל עכו בשבת (19:30), רמזי ספורי צפוי לפתוח, סער בנבנישתי לא עבר בבקרה ולא יהיה בסגל. נעים: "אנחנו צריכים להתחיל לצבור נקודות"

פורסם בתאריך: 15.9.17 11:29

     

הפועל אשקלון ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המפגש הפיקנטי בין יובל נעים לקבוצתו לשעבר, הפועל עכו. נעים שאמר, אולי כחלק ממשחקי המוחות אולי בגלל שהוא אכן מאמין בכך, שהפועל עכו לא תישאר בליגת העל בתום העונה הקרובה. בעכו כעסו מאוד על האמירה ומגיעים עם מוטיבציה גדולה להוכיח לנעים שהוא טעה, דווקא באצטדיון סלה, עת תשחק מול נעים והפועל אשקלון. היום בבוקר נעים נשמע מעט מפוייס ואמר: "אני מאוד אוהד את האנשים בעכו, אפילו שהם קצת כועסים על מה שאמרתי, זה מה שאני חושב בקטע המקצועי. הם אנשים טובים, התנהגו אליי מאוד יפה ותמיד כיבדו אותי, גם אחרי האמירה הזאת תמיד כיבדו אותי. הלוואי שאנחנו ועכו נשאר בליגה אבל כרגע כל כולי הפועל אשקלון".

לגבי קצב צבירת הנקודות, אמר: "אנחנו צריכים להתחיל לצבור נקודות. אנחנו נראים טוב במשחקים האחרונים ומחכה לנו משחק מאוד קשה שבהתחלה מטבע הדברים אף אחד לא ספר אותה אבל היא מציגה יכולת טובה מאוד. גם אם נוציא מהמשוואה את הניצחון שלהם על מכבי חיפה, הם נראו מאוד מאורגנים ומסודרים במשחקים ששיחקו, יש לנו מטרות משלנו ואם אנחנו רוצים להשיג אותם אלו סוג המשחקים שאנחנו צריכים לנצח. הגיע לנו להיות עם יותר נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, אבל זה יכול לקרות. אנחנו צריכים להמשיך את היכולת שלנו במשחקים האחרונים. נהיה מצב טוב שלמאמן קשה לקבוע את ה-11 בעקבות החיזוקים האחרונים. אני אוהב להשאיר את זה פתוח עד הרגע האחרון ואם הם ישחקו טוב זה יראה שהמאמן צדק ואם לא אז המאמן לא צדק. בליגה שלנו ברגע שאתה משחק טוב, אתה רוצה המשכיות אבל לא תמיד זה קורה, מאחר וזה משחק חדש אנחנו נעשה הכל כדי לנצח".

בגזרת ההרכב נעים מתלבט בין הזר החדש גודנס אג'אי לבין רמזי ספורי בעמדת האגף הימני, כאשר לפי אימון הבוקר נראה כי האחרון זוכה לקדימות. במקרה זה, הקרואטי מירקו אורמוש יוסט למרכז הקישור על חשבונו של מילאן סמיליאניץ' המאכזב עד כה. סער בנבנישתי לא עבר בבקרה ולא יהיה חלק מסגל הקבוצה מחר (ש', 19:30).

הרכב משוער: דלה איינוגבה; אלעד גבאי, ברניסלאב יובאנוביץ', אבי מלכה, עוז ראלי; רודי חדד, מושיקו לוגסי, מירקו אורמוש (מילאן סמיליאניץ'), רמזי ספורי, ג'וסיפ איבנצ'יץ' וטל איילה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר