פרוספר אזגי. צילום: נמרוד גליקמן

משרד הפנים על הסכם רכישת הפועל אשקלון: "הנושא בבדיקה"

דווקא כשנראה היה כי הוא בדרכו החוצה מהפועל אשקלון, פרוספר אזגי שוב צוחק כל הדרך אל הבנק לאחר שמשרד הפנים הודיע כי עדיין לא אישר לעיריית אשקלון לרכוש את המועדון

פורסם בתאריך: 12.9.17 19:03

     

כבר מראשית ההסכם שנחתם בין פרוספר אזגי לעיריית אשקלון בראשותו של איתמר שמעוני דאז התעוררה התהייה, אותה דאג אזגי להשתיל היטב אצל כל המעורים בפרטי ההסכם, האם עיריית אשקלון, גוף ציבורי יכול לרכוש קבוצת כדורגל. במשך למעלה משלוש שנים אזגי הפנה כלפי כל הגורמים הרלוונטים את השאלה: האם משרד הפנים, הגוף הממונה על עיריית אשקלון, אישר לה או בסמכותו לאשר לה לרכוש את הקבוצה? את התשובה של משרד הפנים את יכולים לראות כאן.

"בהמשך לפנייתך בעניין רכישת הפועל אשקלון על ידי עיריית אשקלון: הנושא אכן מוכר למשרד הפנים, ומצוי כעת בבחינת הגורמים המקצועיים במשרד. לכשתסתיים הבדיקה, והסוגיה תיבחן משפטית על היבטיה השונים, ינחה משרד הפנים את עיריית אשקלון ואת החברה העירונית לתרבות נוער ספורט ונופש באשקלון באם הליך הרכישה אפשרי ומה הצעדים הנדרשים על ידי הצדדים להסדרת הנושא".

מתוך תשובה זו ניתן לראות בבירור כי עיריית אשקלון לא קיבלה אישור לרכישת הקבוצה וספק אם אישור כזה יינתן. המשמעות של כך עיריית אשקלון החליטה להשלים את הליך רכישת הקבוצה מידי אזגי, ללא שום בטוחות כי מהלך זה יאושר. מכיוון שמהלך זה אושר ונחתם לעיריית אשקלון נותרו רק 30 יום מרגע חתימת ההסכם עד לסיום ביצוע או ביטול הליך הרכישה, כאשר עיריית אשקלון אינה יכולה לגבות בחזרה את התשלומים שהועברו עד כה לאזגי.

מעיריית אשקלון לא נמסרה תגובה עד כה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר