שי מאור (באמצע) עם שניר נפתלי ויאיר דנאל
שי מאור (באמצע) עם שניר נפתלי ויאיר דנאל

הליגה בפתח: "הפועל אשקלון צפויה להילחם על הישארות בליגה א'"

ביום שלישי הפועל אשקלון צפויה לפתוח את העונה מול מכבי יבנה במסגרת גביע המדינה, אך הקבוצה לא ממש מוכנה

פורסם בתאריך: 20.11.20 13:12

     

הפועל אשקלון תחל השבוע את עונת 2020-21 באופן רשמי. הכחולים צפויים לצאת למשחק חוץ מול מכבי יבנה במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה ביום שלישי הקרוב, ו-3 ימים לאחר מכן הקבוצה כבר תחל את הליגה כשתארח במסגרת המחזור הראשון את עירוני אשדוד.

אבל כפי שהתרגלנו מהמועדון בשנים האחרונות, הבלגאן חוגג, וחוסר הוודאות גדול במיוחד. גורם במועדון אמר ל"כאן דרום" בדאגה: "בקצב הזה, הקבוצה צפויה להילחם על הישארות בליגה א'".

עד כה, הפועל אשקלון, תחת המאמן שי מאור, צירפה שני שחקני חיזוק בלבד: הקשר ההתקפי ציון צמח ששיחק בעבר בקבוצה, והבלם עומרי כהן ששיחק בעבר בעירוני אשדוד. ביום רביעי החתים המועדון את המגן נאור פסר ששיחק בעונה שעברה במרמורק.

הקבוצה אינה מוכנה לקראת הליגה וצפויה לעלות ביום שלישי מול יבנה בהרכב טלאים, שיורכב משחקנים צעירים תוצרת בית, חלקם שחקנים שבעונה שעברה בקושי נכללו בסגל הקבוצה וחלקם שחקנים ששיחקו בקבוצת הנוער שבעונה שעברה לא הרשימה וסיימה במקום השמיני בליגת המשנה. בשבוע האחרון הקבוצה הובסה 5-0 במשחק הכנה מול הפועל אדומים אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




“הבעלים החדשים של המועדון לא מרוצים מתקצוב העירייה שקיבלו, ולכן הם הקפיאו את חיזוק הקבוצה”, מספר אותו גורם, ומוסיף: “בנוסף, הם מבינים שהתחילו מאוחר את ההכנות לעונה, ההיצע בשוק קטן, והשחקנים שכן פנויים דורשים יותר כסף ממה שהם שווים, דבר שיאיר ושניר לא מוכנים אליו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר