דרוך לקראת חיפה. נעים (צילום: אורי קריספין)

נשארו עם המחמאות

94 דקות הפועל אשקלון הצליחה למנוע מהאלופה המכהנת לכבוש שער באצטדיון טרנר, עד שהגיע מהראן ראדי שכבש לשערו של איינוגבה בטיל אדיר שנעצר רק ברשת רגע לפני שריקת הסיום

פורסם בתאריך: 9.9.17 22:42

     

12,500 אלף צופים באצטדיון טרנר הגיעו לצפות במשחק המסקרן בין אלופת המדינה, הפועל באר שבע לבין הפועל אשקלון לדרבי הדרומי הראשון של עונת המשחקים 2017/18. על פניו, למנחשי הווינר לבטח נראה היה שמדובר בניחוש קל אבל יובל נעים וחניכיו תכננו אחרת. הקבוצה האשקלונית הגיעה עם נקודה אחת משני משחקי הליגה בידיעה ברורה שיחסי הכוחות ברורים ואין לה מה להפסיד. לעומתה, האלופה שהודחה מליגת האלופות והפסידה במחזור האחרון למכבי חיפה 3:1, הלחץ בעבע. הכל היה נראה חלומי עבור נעים ושחקניו, שבמשך 94 דקות עמדו מצוין על המגרש ותסתכלו את שחקני באר שבע, עד שהגיעה החצי דקה האחרונה של המשחק המסקרן.

בדקה ה-56, פקהארט מסר כדור רוחב מצוין לטוני וואקמה שהיה בתיבת החמש אך אלעד גבאי הצליח למנוע יתרון בגלישה מדהימה. בדקה ה-69, תומאש פקהארט עשה הכל נכון. הוא התנער בקלילות מאבי מלכה, זרק את איינוגבה, אך בעט ברשלנות לקורה והחוצה. ככל שהדקות נקפו הלחץ הבאר שבעי התגבר, אך מצד שני הגנת האדומים הייתה דלילה וטל איילה יכול היה לקנות את עולמו אך הוא נגח החוצה מתוך תיבת החמש.

בדקה ה-94, 30 שניות לפני תום המשחק החוקי, הצופים קיבלו את הדרמה שהם חיכו לה, מהראן ראדי בעט כדור מצוין מ-30 מ' שנעצר רק ברשת של איינוגבה. 1:0, לבאר שבע ותוצאה מאכזבת לשחקני הפועל אשקלון שנותרו רק עם המחמאות.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', עוז ראלי, מילאן סמיליאניץ', רודי חדד, מירקו אורמוש (רמזי ספורי, 68), מושיקו לוגסי, טל איילה וג'וסיפ איבנצ'יץ' (גודנס אג’אי, 57).

הפועל באר שבע: גיא חיימוב, דור אלו, שיר צדק, חאתם עבד אלחמיד, מתן אוחיון (מיחאי קורהוט, 46), ג'ון אוגו, מהראן ראדי, ניב זריהן (מאור מלקסון, 64), טוני וואקמה, תומאש פקהארט ומיכאל אוחנה (איסאק קואנקה, 46).

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר