ספורי. צילום: דוברות הפועל אשקלון

מוצ"ש: הפועל אשקלון מגיעה לטרנר

ההחתמה של גודנס אג'אי וצירופו של רמזי ספורי לשורות הפועל אשקלון מעידות כי היא מכוונת גבוה בטבלה. עם זאת, לא יהיה הוגן לבחון זאת במשחק שיתקיים במוצאי שבת מול האלופה

פורסם בתאריך: 8.9.17 15:33

     

הפועל אשקלון תחזור אחרי פגרת הנבחרות היישר למשחק סופר קשה באצטדיון טרנר מול האלופה הפועל באר שבע. אחרי תוצאת התיקו במחזור הקודם בבית מול בני יהודה, מקווים בקבוצה של יובל נעים לחולל הפתעה ולחזור עם נקודות יקרות מבירת הנגב. אחרי הביקורת הנוקבת שהושמעה על ג'וסיפ איבנצ'יץ' ובעיקר על עוז ראלי, במועדון מקווים שהקהל יגלה סלחנות ויעניק שקט וגב לשני השחקנים. ראלי, שכזכור ספג קללות מיציעי אצטדיון סלה, ככל הנראה ימשיך לתפקד כמגן שמאלי למרות הרזומה הטוב יותר באגף המקביל.

משחק קשה מול האלופה. אוהדי הפועל אשקלון. צילום: אורי קריספין

למרות ההצהרות של יובל נעים, שלפיהן איבנצ'יץ' אמור להיות הווקאמה של הפועל אשקלון, המאמן לא מתכוון לשים את כל יהבו על החלוץ המאכזב ובחר לחזק השבוע את חוד ההתקפה. מדובר בחלוץ הניגרי בן ה-22 – גודנס אג'אי – שכבר הספיק לערוך אימונים השבוע יחד עם קבוצתו החדשה לאחר שנאסף משדה התעופה בידי מנהל הקבוצה זוהר מאיר. על פי אימוניו הראשונים, ניתן להבחין כי מדובר בשחקן מרשים שבהחלט יכול לתרום להפועל אשקלון. למרבה הפיקנטריה, אג'אי מגיע מהקבוצה הקרואטית רייקה, שבה שיחק קודם לכן גם איבנצ'יץ'.

הגיע לעשות תיקון. אג'אי עם זוהר מאיר (צילום: דוברות הפועל אשקלון)

"אני שמח להצטרף להפועל אשקלון", אמר הניגרי לאחר החתימה. "הגעתי ביום חמישי לישראל, ובמשך הימים האחרונים אני נפעם לטובה מהעיר אשקלון. הספקתי כבר להכיר את הפארק הלאומי, את המרינה, את רצועת החוף ואת מתקני האימונים המצוינים. הגעתי לעיר יפה עם אנשים אדיבים, ואני מקווה להחזיר בגדול ולעמוד במטרות הקבוצה בכלל ובציפיות ממני בפרט. מאחל בהצלחה לכולם וממתין כבר למשחק הראשון שלי במדים הכחולים של הקבוצה".

דרור אלמלם, מנכ״ל הקבוצה, הוסיף: ״הגיע אלינו השחקן לו ציפינו, המשחק בעמדה החסרה לקבוצה. אני כולי תקווה כי אג׳אי יצליח להפגין כבר במשחקיו הראשונים את יכולותיו, ואנו ניהנה משחקן מוכשר, אתלט ומעל הכול בעל אישיות נהדרת. הקהל האשקלוני יתאהב בו מיד. מאחל לו ולנו בהצלחה״. נוסף לניגרי, רגע לפני סגירתו של חלון ההעברות, הפועל אשקלון צירפה גם את החלוץ רמזי ספורי שמגיע מהפועל תל אביב ויחזק את ההתקפה של יובל נעים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר