אוהדי הפועל אשקלון. מחוייבים להצלחת המועדון. צילום: אורי קריספין
אוהדי הפועל אשקלון. מחוייבים להצלחת המועדון. צילום: אורי קריספין

לידור נקשרי, דודו שמריז ועוד: אלה אנשי השנה בספורט באשקלון

השנה האחרונה תמיד תיזכר כשנת הקורונה שפגעה לא מעט בתחום הספורט. למרות זאת, היו כמה ספורטאים מאשקלון שהצליחו לבלוט ולהצטיין במגוון ענפי ספורט

פורסם בתאריך: 18.9.20 15:20

     

זהו, השנה הכי מוזרה, הכי מיוחדת והזויה שאנחנו זוכרים הסתיימה. מעל כל הישג ספורטיבי כולנו נזכור מהשנה הזאת את התפרצות מגיפת הקורונה שאף אחד לא ציפה לה. למרות זאת, למי שלא זוכר, היו חיים גם לפני הקורונה, וקצת חיים ספורטיביים גם אחריה, למרות שיש הטוענים שללא קהל זה לא נחשב. וגם בשנה כזאת, חובה לבחור מצטיינים, אז במדור הספורט של “כאן דרום” נרתמנו למשימה ובחרנו את 10 אנשי הספורט של אשקלון בשנה האחרונה. שישה אנשים מתוך עשרת הנבחרים לא עוברים את גיל 22, זה בהחלט מעיד על העתיד הוורוד שיש לספורט האשקלוני ודבר שמעורר תקווה שבשנים הקרובות יהיו הישגים משמעותיים לספורט בעיר.

בכדורגל הפועל אשקלון רשמה עונה איומה ונוראית שירדה לליגה א' לאחר מאבק עיקש והפחתת 9 נקודות. נקווה שבקרוב סאגת הפירוק של המועדון תיגמר וירכוש אותה רוכש שירים אותה למעלה, למקומות להם היא ראויה.

נקודות אור הם השחקנים הצעירים רז שלמה, שביט מזל ולידור נקשרי להם צפוי עתיד מזהיר בכדורגל.

בכדורסל אליצור איתו אכזבה, בעיקר בשל פציעות רבות של שחקנים חשובים, והעונה היא מכוונת אך ורק לעליית ליגה עם מסע רכש מרשים. אולם נקודת אור בכדורסל בעיר הגיעה דווקא מהאגודות האחרות בעיר- קבוצת הבוגרים של אסא אשקלון וקבוצת הבוגרות של הפועל בנות אשקלון שהעפילו לליגה הארצית.

בכדורעף, קבוצת הנשים של אליצור-נתן אשקלון סיימה עונה גדולה במקום הראשון (וויתרה על העלייה לליגת העל מטעמים כלכליים), בנוסף הגיעה לחצי גמר גביע האיגוד שלבסוף כלל לא שוחק עקב הפסקת העונה בשל הקורונה.

בכדורעף הגברים רפאל גונצ'ריוק המשיך להוכיח למה הוא נחשב להבטחה ענקית ושיחק בליגת העל עם מכבי אשדוד.

בג'ודו ובריצה אלן בבק והספורטאית הבכירה בעיר כיום, דיאנה ויסמן הביאו כבוד רב לעיר עם זכיות בטורנירים נחשבים בארץ ובחו"ל.

ועכשיו, לרשימה:

אלן בבק

בבק עם המדליה על הפודיום (צילום: אלכס פרסקובסקי)

בבק עם המדליה על הפודיום (צילום: אלכס פרסקובסקי)

אלן בבק, בגיל 17 בלבד, הפכה השנה לספורטאית הבכירה של אגודת הג’ודו המפותחת של העיר, מיטב אשקלון כשזכתה באליפות הארץ עד גיל 23. תלמידת מקיף ה’ בעיר התחרתה בקטגוריית משקל מעל 78 ק”ג – המשקל הפתוח – וגברה על כל יריבותיה בדרך לפסגת הפודיום. לאחר מספר לא מבוטל של זכיות באליפויות המדינה לגילאים הצעירים – ילדים וקדטים. אלופת ישראל הטריה היא בעלת חגורה חומה בג’ודו ומעבר לשגרת אימונים מפרכת עוסקת בשנים האחרונות גם בהדרכת הדור הצעיר של מיטב אשקלון ובסיוע לצוות המקצועי באימונים ובתחרויות. בבק הביאה כבוד רב לאשקלון עם זכייתה באליפות הארץ ותקווה רבה לעתיד. מאמנה אייזיק מיקיאלוב טוען כי בהחלט יש פוטנציאל לייצוג אשקלוני באולימפיאדה בעתיד, והציפיות מהספורטאית האשקלונית הצעירה בשמיים.

“אני מאוד שמחה שבחרתם בי ומאוד נרגשת, הבחירה בי מוכיחה כי באמת הגעתי להישג גבוה”, אמרה הספורטאית הצעירה, והוסיפה: “קשה לסכם את השנה הזאת שהייתה שנה מאוד קשה עם כל מה שקורה עם הקורונה. היו תקופות בהן לא היה אפשרי ללכת לאימונים וכלל לא התקיימו תחרויות. אבל לפני הקורונה הייתי אומרת שעבדתי קשה כדי להגיע לאליפות ישראל עד גיל 23 ושהזכייה הייתה שווה את זה. אני מצפה שבשנה הבאה אני אשרת בצה”ל כלוחמת ויעביר את השירות שלי בהנאה”.


רפאל גונצ’ריוק

רפאל גונצ'ריוק. צילום: לירון מולדובן

רפאל גונצ'ריוק. צילום: לירון מולדובן

כבר בגיל 17, רפאל גונצ’ריוק הוא שחקן הכדורעף הבכיר ביותר באשקלון, ואחד השחקנים המבטיחים בארץ. לאחר שבגיל 13.5 התחיל לשחק בבוגרים, השנה רפאל שיחק בליגת העל במדי מכבי אשדוד והציג יכולת טובה שהובילה את קבוצתו לסיים במקום השביעי והמכובד. בנוסף נכלל בסגל נבחרת הנוער של ישראל. בטורניר בסלובניה בו סיימה הנבחרת במקום החמישי, גונצ’ריוק האשקלוני הציג יכולת נפלאה וזכה לליברו המצטיין בטורניר. בנוסף זכה לאחרונה ביחד עם אחיו ריצ’רד, בטורניר כדורעף החופים לזוגות שנערך בחוף ניצנים. העונה, האשקלוני הצעיר שנחשב לאחת ההבטחות הגדולות בארץ בענף הכדורעף צפוי לחזור הביתה ולנסות להוביל את אליצור-נתן אשקלון להישגים.

"מחמיא מאוד להיבחר בין אנשי הספורט הבכירים באשקלון. אני מתרגש שהגעתי לאן שהגעתי, הכל בזכות עצמי ובזכות האנשים הקרובים אליי והמשפחה שלי", אמר גונצ'ריוק, והוסיף: "אני מסכם את השנה הזאת כאכזבה גדולה למרות שקיבלתי הרבה ניסיון וידע, אין לי הרבה איך לסכם את העונה כי היא לא באמת נגמרה בגלל הקורונה. בעונה הקרובה אני חוזר לאליצור-נתן אשקלון אחרי שתי עונות בליגת על ואני מצפה לזכות באליפות ובגביע ולעזור כמה שאני יכול בקבוצות הנוער והילדים כדי שהענף יתפתח ויותר ילדים יבואו לשחק כדורעף".

 

 


לידור נקשרי

לידור נקשרי במדי הפועל אשקלון. צילום: שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון

לידור נקשרי במדי הפועל אשקלון. צילום: שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון

עבור הפועל אשקלון השנה האחרונה הייתה שנה שחורה. מועדון הכדורגל של העיר נשר לליגה השלישית לאחר עונה של קרבות תחתית. אך בתוך כל החושך, בלטה נקודת אור אחת מעל כולם, מדובר בקיצוני/חלוץ הצעיר, לידור נקשרי. שחקן ההתקפה האשקלוני, שהוא גם בנו של סגן ראש העיר והממונה על הספורט דורון נקשרי, גדל במועדון ומגיל צעיר סומן כהבטחה. הוא עבר במחלקת הנוער של מכבי חיפה ו-מ.ס אשדוד ובגיל 16 חזר הביתה לאשקלון. השנה, בגיל 22, חווה נקשרי את עונת הפריצה שלו כשקיבל את הקרדיט בהרכב מהמאמן מוטי איווניר ובתמורה הציג מהירות, דריבל מרשים וראיית משחק יוצאת דופן, ואפילו השוואות לברק יצחקי בצעירותו כבר הגיעו. לאחרונה עבר השחקן להפועל קטמון ירושלים, קבוצת צמרת בליגה הלאומית, ששואפת לעלות לליגה הבכירה. האשקלוני הצעיר משמש כשחקן הרכב קבוע בקבוצה הירושלמית ונחשב לאחת ההבטחות הגדולות של אשקלון בתחום הכדורגל, שנמצא בתקופה חשוכה מבחינת העיר.

"אני שמח וגאה על הבחירה בי לרשימת אנשי השנה בספורט! עברתי שנה מורכבת, שנה מוצלחת מאוד מבחינה אישית אך מצערת מבחינה קבוצתית בשל הירידה של קבוצת הפועל אשקלון לליגה א'. השנה נתתי את כל כולי למען ההצלחה האישית והקבוצתית ולשמחתי הוכחתי זאת עם החתמתי בקבוצת הפועל ירושלים. יגעת ומצאת – תאמין!", אמר נקשרי, והוסיף: "בשנה הקרובה אמשיך להשקיע בהתמקצעות האישית ובמשחק הקבוצתי מתוך מטרה לסייע ולהעלות את הקבוצה ליגה, להוכיח כי ההחתמה שלי אכן משתלמת לשני הצדדים ואני מקווה שאצליח להוביל את הליגה בהבקעת שערים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לצוות הניהולי, המקצועי, לאוהדים ולשחקני קבוצת הפועל אשקלון על שנה מאתגרת ומלמדת. אני מאחל להם המון הצלחה ושנזכה לראות את הקבוצה פורחת. שנה טובה".

 

 


אנה יבסיקובה

אנה יבסיקובה. צילום: אליצור נתן אשקלון

אנה יבסיקובה. צילום: אליצור נתן אשקלון

זו הייתה שנה מוצלחת עבורה שחקנית הכדורעף מאשקלון. יבסיקובה סיימה את העונה השלישית שלה במדי קבוצת הנשים של אליצור-נתן אשקלון, ובגיל 38, הובילה את הקבוצה להישגים מרשימים- זכייה באליפות (באליצור-נתן כזכור בחרו לוותר על העלייה לליגת העל מטעמים תקציביים) והעפלה לחצי גמר גביע האיגוד, שלא התקיים עקב הפסקת העונה בשל הקורונה. היא נחשבת לשחקנית הטובה ביותר בליגה, שחקנית שעברה דברים בקריירה ושיחקה עם קבוצה מבאקו, איתה הגיעה למקום השלישי באליפות אירופה.

"אני מעריכה מאוד את הבחירה ומודה לכל מי שתמך בי", אמרה יבסיקובה, והוסיפה: "הייתה שנה מעניינת ומוזרה, מגפת הקורונה שיבשה לנו את החיים והשפיעה רבות על הלך הרוח. אני מקווה להיות בריאה ולעזור לקבוצה לשחזר את ההצלחה גם בשנה הקרובה".

 

 

 


עידן דניאל

קבוצת הבוגרים של אסא אשקלון רשמה עונה מדהימה. הקבוצה סיימה את העונה עם מאזן מושלם כשניצחה את כל 16 המשחקים בהם השתתפה העונה והעפילה לליגה הארצית. מי שאימן את הקבוצה והוביל אותה לעלייה, בגיל 38, הוא עידן דניאל, המאמן הבכיר של האגודה מזה שנים ואחד מהאנשים שהביאו אותה למעמדה הבכיר בכדורסל ישראלי, בעיקר בזכות מחלקת הנוער המוצלחת שלה. דניאל האשקלוני ימשיך לאמן את קבוצת הבוגרים של אסא אשקלון גם העונה בליגה ארצית, ותוך כדי להמשיך לקדם את דור העתיד של הכדורסל בעיר.

"הבחירה מאוד מחמיאה לי, אני חושב שאת הקרדיט אני חייב לחלוק עם השחקנים והצוות המקצועי שלי שמלווה אותי לכל אורך הדרך", אמר המאמן האשקלוני, והוסיף: "אני חושב שאחד היתרונות שלנו כקבוצה היה החיבור שלנו וזה שרצנו כמה שנים יחד. כשראיתי שאנחנו בשלים לעשות את קפיצת המדרגה עשינו חיזוק נקודתי ועם תקציב נמוך מאוד הצלחנו לעלות ליגה עם מאזן מושלם. בשנה הבאה נשחק בליגה הארצית שהיא מאוד תחרותית בשנים האחרונות ויש בה קבוצות עם תקציבים מאוד גדולים, בנינו השנה קבוצה מאוד צעירה ואני מקווה שנצליח להתחבר ולהתחרות עם כל קבוצה ולשאוף תמיד לחלק העליון של הטבלה".

דיאנה ויסמן

דיאנה ויסמן. צילום ניר קידר

רגע של אושר אחרי השיא הענק. ויסמן. צילום: ניר קידר

הספורטאית האשקלונית הבכירה, דיאנה ויסמן רשמה שנה נהדרת. אולימפיאדת טוקיו שהייתה אמורה להיערך הקיץ אמנם נדחתה לקיץ הבא בשל התפרצות מגיפת הקורונה, אבל ויסמן המשיכה לעבוד קשה למרות האכזבה וכיום היא מתכוננת במרץ לקראת האולימפיאדה. עוד לפני פרוץ המגיפה, כשהיא בת 22 בלבד, האצנית האשקלונית רצה לעבר שיאים ותארים רבים.

ויסמן השתתפה בתחרות ריצה ל-60 מטר, "IAAF world indoor tour 2020" בעיר קרלסרוהה שבגרמניה וסיימה במקום החמישי. כמה ימים לאחר מכן, המשיכה האשקלונית לאליפות ריצה ל-60 מטר בפריז במסגרת סבב התחרויות העולמי באולמות של ה- IAAF וזכתה פעם נוספת במקום החמישי. בתחרות דומה שנערכה בליון, ויסמן סיימה במקום השישי ושברה את השיא הישראלי בריצה ל-60 מטר באולם.

אך מעל הכל, האשקלונית זכתה באליפות הבלקן בריצה ל-60 מטר, אליפות שנערכה באיסטנבול. לאחר שרשמה בשלב המוקדם תוצאה של 7.34 שניות האשקלונית עלתה לגמר, ובו רשמה תוצאה של 7.36 וזכתה בתחרות. בכך שמרה ויסמן על התואר ועל מדליית הזהב, שכן היא זכתה גם בשנה שעברה בתחרות.

"אני מאוד שמחה שבחרו בי. אני שמחה שאני מביאה כבוד לעיר אשקלון, שמחה שאני מודל לחיקוי לבני נוער ששואפים לעסוק בספורט, להצליח ולהביא מדליות כמוני למדינת ישראל", אמרה ויסמן, והוסיפה: "אני מסכמת את השנה הזו כשנה קשה עבור כל הספורטאים כי האולימפיאדה נדחתה, עכשיו מסתכלים קדימה לעבר השנה הבאה, לעבר האולימפיאדה שצפויה להיפתח ב-23.7.21. אני מסתכלת קדימה לעבר האולימפיאדה, כרגע עובדים מאוד קשה ולא נחים לרגע כדי להגיע הכי מוכנים".

 


רז שלמה

רז שלמה. צילום: ניר קידר

רז שלמה. צילום: ניר קידר

לאחר שעזב בגיל 13 את מחלקת הנוער של הפועל אשקלון לטובת הפועל תל אביב, כיום, רז שלמה הוא ללא ספק הכדורגלן האשקלוני הבכיר ביותר. השנה, בגיל 20 בלבד, הבלם עשה את קפיצת המדרגה ואת עונת הפריצה הגדולה שלו. שלמה הפך לשחקן הרכב קבוע בהפועל תל אביב ובנבחרת ישראל הצעירה. בזכות יכולתו הגבוהה זכה לזימון בכורה לנבחרת ישראל הבוגרת, דבר שאף שחקן אשקלוני לא עשה מאז ברק יצחקי.

גם מעיני הצוות המקצועי והניהולי של הפועל תל אביב, יכולתו הגבוהה של שלמה לא נעלמה והוא חתם על חוזה חדש ל- 4 שנים בשורות המועדון, חוזה עם סעיף שחרור לקבוצות מאירופה בלבד. שלמה נחשב לאחד מהשחקנים הצעירים המבטיחים בישראל ורבים מסמנים אותו כבלם העתיד של הכדורגל הישראלי. גם מנהלה המקצועי של הפועל תל אביב, משה סיני חושב כך: "רז הוא אחד הבלמים המבטיחים בישראל", אמר לאחרונה סיני.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




שביט מזל

שביט מזל על כר הדשא במדגי הפועל תל אביב. צילום: שמוליק דודפור

שביט מזל על כר הדשא במדגי הפועל תל אביב. צילום: שמוליק דודפור

הנציג הנוסף של אשקלון בהפועל תל אביב ובכלל בליגת העל הוא שביט מזל. בגיל 19 בלבד, שביט פרץ לתודעה של אוהדי הכדורגל הישראלי כשעלה לקבוצת הבוגרים של הפועל תל אביב ואף פתח בחוד של האדומים בדרבי התל האביבי, בו הציג יכולת לא רעה בכלל. החלוץ שמצטיין בהבקעת שערים עשה זאת לאורך שנים רבות במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ובנבחרות הצעירות של ישראל. אנשי מקצוע רבים צופים לו עתיד מזהיר וחלקם אף העלו השוואות לערן זהבי. השנה הקרובה תהיה חשובה מאוד עבורו, שנה שעלולה לקבוע הרבה לגבי עתידו של הסקורר האשקלוני בכדורגל.

"אני מודה על הבחירה בי", אמר החלוץ הצעיר, והוסיף: "אני מסכם את השנה הזאת כשנה מוצלחת ומאתגרת בה הפכתי משחקן נוער לשחקן בוגרים בליגת העל, שזה החלום שלי מגיל קטן. עכשיו צריך להמשיך לעבוד קשה ולבסס את המקום שלי בליגת העל ומעלה".

 

 

 


יובל אסרף

עבור שחקנית הכדורסל של הפועל בנות אשקלון, יובל אסרף זו הייתה שנה מוצלחת במיוחד. האשקלונית שמשחקת בעמדות 4-5 גדלה במועדון אך רק בשנתיים האחרונות הצליחה לעשות קפיצת מדרגה משמעותית והפכה לשחקנית משמעותית בקבוצה. אסרף נחשבת לשחקנית גבוהה וחזקה, היא משקיעה המון באימונים אישיים וקבוצתיים, מה שהוביל אותה למימוש הפוטנציאל הטמון בה. השנה, בגיל 26 היא הובילה את הקבוצה הבוגרת של המועדון לעלייה לליגה הארצית כשרשמה ממוצעים מרשימים של 12 נקודות, 8.5 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 חסימות למשחק.

"אני ממש מופתעת ונרגשת שבחרו בי כאחת השחקניות המובילות בקבוצה. אני חושבת שנבחרתי בעקבות האהבה הרבה שלי לתחום הזה, כוח ההתמדה שלי וההשקעה שלי, נתתי הרבה מהזמן הפנוי שלי לטובת הקבוצה וזה גרם לי לוותר על המון דברים בחיים האישים שלי תוך שילוב של תואר ראשון בהוראת מתמטיקה. אימוני הכדורסל אצלנו הם מאוד אינסטנסיביים, 4 אימונים בשבוע במשך שעתיים. בנוסף לזה הייתי מגיעה לאימונים שלא שלי, הייתי מתאמנת עם בנות שקטנות ממני ב-13 שנים על מנת לשפר את יכולותיי ולרכוש מיומנויות נוספות", אמרה אסרף, והוסיפה: " מגיל קטן כבר התחלתי לשחק כדורסל עד כיתה י״א שם חטפתי פציעה קשה ברגל והושבתתי לכמה שנים. פגשתי את ניר אמסלם במקרה באימון משותף אצל אחת המאמנות באשקלון, והוא הציע לי לשחק בקבוצת הבוגרות שלו. הגעתי לקבוצה עוטפת, מגובשת ומפרגנת שבה הצלחתי להשתלב כבר מעל לשלוש שנים.

השנה זאת תהיה השנה הרביעית שלי בקבוצת הבוגרות והספקתי כבר לעבור שלושה מאמנים, אך הבולט מבניהם היה אוהד ענקי. בעקבות הפציעה הקודמת שלי היה לי מאוד מאתגר לחזור ולשחק כמו פעם ואוהד הצליח להחזיר לי את הביטחון במגרש, הוא האמין בי בצורה יוצאת דופן, והשקיע בי זמן מעבר למצופה. זה בא לידי ביטוי בדברים רבים ומגוונים כמו בניית תוכנית אימונים אישית לשיפור היכולת האישית והקבוצתית שלי, הוא היה שולח לי סרטונים של אימונים ותרגילים שונים שרק גרמו לי להשתפר עוד יותר. מעבר לפן המקצועי בלט גם הפן האישי, הוא היה נוכח במצבים קשים ומורכבים שהגעתי אליהם בזמן אימון או משחק ותמיד ידע להגיד את המילה הנכונה. אני חושבת שהייתה לי עונה ממש טובה, בין העונות הטובות ביותר שהיו לי לאורך כל השנים ששיחקתי, לא סתם קיבלתי שחקנית מצטיינת השנה. אבל אני יודעת שתמיד יהיה לי עוד ממה ללמוד ולהשתפר, המטרה הבאה שלי היא העלייה שלנו לליגת על, ושום דבר לא יעצור אותי בדרך!".


דודו שמריז

דודו שמריז (צילום: גלעד חזון)

אליצור איתו אשקלון רשמה עונה מאכזבת במיוחד. הקבוצה שהתחילה את העונה עם ציפיות גבוהות ספגה מכות קשות עם הפציעות של רוברט רותבארט ואריאל נבון, מה שגרם להידרדרות עד לחלק התחתון של הטבלה. למרות זאת, בגיל 29, דודו שמריז שגם התחתן השנה המשיך להוכיח כי הוא הכדורסלן האשקלוני המוצלח והטוב ביותר כשגילה יכולת טובה לאורך כל העונה, ובחלק האחרון של העונה בו הסגל היה קצר והקבוצה גמגמה, התעלה מעל כולם וקלע בכל משחק מעל 20 נקודות, מה שהשאיר את הקבוצה עם הראש מעל המים. בסך הכל שמריז רשם ממוצעים יפים מאוד של 13.7 נקודות, 2.2 כדורים חוזרים ו-1.5 אסיסטים ב-22 משחקים עד שפגרת הקורונה עצרה את העונה החולפת והביאה לסיום מוקדם של המשחקים.

הקלעי האשקלוני תכנן לא לפתוח את העונה הקרובה מסיבות אישיות, אך לאחר שכנועים רבים של מנהלי המועדון פיני ביטון ומיקי שרביט והתערבות של ראש העיר תומר גלאם וסגנו דורון נקשרי, הסכים להישאר במועדון וכעת הוא מתכונן לקראת העונה הקרובה, בה אליצור איתו מכוונת בכל הכוח לעבר העלייה לליגת העל, בטח עם הגדלת מספר העולות לשתי קבוצות. לאחרונה, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, דורון נקשרי אמר על שמריז: "הוא אחד השחקנים המוכשרים בתולדות העיר אשקלון בתחום הכדורסל וסמל של העיר אשקלון בענף הכדורסל. הוא שחקן כישרוני שאני רואה כאחד שהולך להוביל את הקבוצה לליגה הראשונה, לקחת את סרט הקפטן, להיות המנהל הבלעדי בחדר ההלבשה ולהציג את המנהיגות שהוא נולד עימה”.

"אני שמח מאוד על הבחירה, מספק מאוד לדעת שמעריכים את העבודה האישית שמושקעת במהלך כל השנה", אמר שמריז, והוסיף: "הייתה שנה מאתגרת מקצועית וחברתית, שנה שהסתיימה עם הגעת הקורונה ובכך סגרה את הליגה, אני מצפה מעצמי להיות כמו בכל שנה, לבוא לעבוד קשה ולתת לחברים שלי את כל מה שצריך כדי לנצח בכל רגע שעולים למגרש".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר