ליאור חדריאן. צילום: אורי קריספין
ליאור חדריאן. צילום: אורי קריספין

הפועל אשקלון: שי חדד וליאור חדריאן הפסיקו לחכות

ההכרעה בעניין הבעלים של הפועל אשקלון נדחתה עוד פעם, ולשחקני הקבוצה בעונה שעברה נמאס. גם שי חדד שהיה חלק משמעותי במשך 3 עונות בקבוצה, והקפטן שגדל במועדון, השוער ליאור חדריאן החליטו להפסיק לחכות ולעזוב את הקבוצה

פורסם בתאריך: 11.9.20 13:18

     

הסחבת בעניין הפועל אשקלון פשוט לא רוצה להיגמר. המועדון עדיין ללא בעלים ולא התחיל להתאמן לקראת העונה הקרובה. בזמן שכלל קבוצות ליגה א’ כבר החלו להתאמן והחתימו מאמן ושחקנים, באשקלון שום דבר לא זז. לרוב השחקנים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה נמאס מההמתנה הארוכה, והם החליטו לא לחכות להכרעה ולעזוב את הקבוצה. השבוע התווספו לרשימה שני שחקנים נוספים, משמעותיים ביותר. מדובר בשי חדד, הקשר הוותיק שמשחק בקבוצה מזה 3 עונות. חדד התחבר מאוד לקבוצה ולעיר ובשנים האחרונות נחשב לאחד משחקניה המובילים של אשקלון. השבוע חדד הצטרף לפרויקט הכוכבים של הפועל אדומים אשדוד בליגה א’, שהחתימה כוכבים רבים, ואותה מאמן יובל נעים שאימן את הפועל אשקלון בעבר.

ינהיג את אשקלון. שי חדד (צילום: דוברות הפועל אשקלון)

בעבר חשבו שהוא ינהיג את אשקלון. שי חדד (צילום: דוברות הפועל אשקלון)

השחקן השני שהפסיק לחכות והצטרף לקבוצה אחרת, הוא הקפטן והשוער ליאור חדריאן. בראיון שנערך עמו לפני כשלושה שבועות ב”כאן דרום”, אמר חדריאן כי הוא מחכה זמן רב וכי הוא כבר נמצא על סף שבירה, שהגיע השבוע. הקפטן הוותיק עזב לראשונה בקריירת המשחק שלו את הפועל אשקלון והחליט לחתום ביריבה מהליגה, ירמיהו חולון ששואפת לעלות ליגה העונה.

בשיחה עם “כאן דרום”, מספר חדריאן על ההרגשה המוזרה ללבוש מדים אחרים ומדמיין איך יהיה לחזור לאצטדיון סלה ולשחק נגד הקבוצה בה גדל והעביר את כל קריירת המשחק שלו עד היום.

ליאור, לפני שלושה שבועות טענת שאתה רוצה להישאר. מה גרם לך לעזוב?
“פה לא מתקדם כלום. גם השבוע חשבנו שהכל יוכרע אבל דחו את הדיון עוד פעם. יש לי דברים על הראש, בית לפרנס, משכנתא והוצאות לשלם ואני צריך להתקיים איכשהו. במיוחד בתקופה הזאת של הקורונה, שיש אי וודאות רבה שעלולה להביא למצב של יותר מ-100 שחקנים שיושבים בבית ללא קבוצה העונה. כל הסיבות האלה הובילו אותי לקחת את ההצעה המכובדת שקיבלתי מירמיהו חולון ולעזוב את אשקלון לאחר הרבה שנים. אני מאמין שהקבוצה לאט לאט תתחבר ונשיג את המטרה שלנו- לעלות ליגה”.

חסרון משמעותי. ליאור חדריאן. צילום: אורי קריספין

ליאור חדריאן. צילום: אורי קריספין

מה גרם לך להחליט זהו, אני מפסיק לחכות להפועל אשקלון?
“חיכיתי כבר הרבה זמן. בכל שבוע אומרים לך עוד שבוע יהיה בעלים, עוד שבוע יתחילו את העונה, ושוב, ושוב, ושוב, אבל שום דבר לא זז. זה מרגיש כמו בדיחה מצד המפרק שמנהל את הקבוצה אבל בעצם כלום לא זז. אני מבין שאין בעלים אבל לפחות שהמפרק ינהל את הקבוצה בינתיים, יפעיל את האימונים. בכל זאת הוא מנהל מועדון בו 40 אנשים צריכים לעבוד ולקבל משכורת”.

האם דיברו איתך בכלל מהפועל אשקלון בתקופה האחרונה?
“מהרגע שנגמרה העונה, מאותו יום לא יצרו איתי קשר מהפועל אשקלון”.

ליאור חדריאן (צילום: אורי קריספין)

אני זמין. חדריאן (צילום: אורי קריספין)

מה אתה חושב על כל הסחבת הזאת של המועדון?
“הסחבת הזאת לא עושה טוב למועדון בסדר גודל של הפועל אשקלון. זה סתם נמרח ונמשך ואני מאוד מקווה שזה יסתיים בקרוב ויגיע רוכש ראוי שיעמיד את הקבוצה מחדש על הרגליים. אני באמת אוהב את המועדון הזה ומקווה שיהיה לו טוב”.

בתור קפטן ושחקן בית ותיק. עד כמה כואב לך לעזוב את הפועל אשקלון?
“בחולון זאת הקבוצה הראשונה שלי מחוץ לאשקלון וזה מרגיש לי מאוד מוזר. הפועל אשקלון זו הקבוצה שגדלתי בה והיא נתנה לי הכל. בהתחלה כשחתמתי בחולון זה היה קשה ומוזר, הייתי ממש בהלם. אבל עם הזמן והאימונים התחלתי להתרגל, הבנתי שאין מה לעשות- זה המקצוע”.

נראה אותך חוזר בעתיד הביתה?
“הלוואי ואוכל להתקדם לרמות גבוהות יותר, אבל כמובן שאני לא פוסל שום דבר ושאשמח לחזור לאשקלון בעתיד. זה המקום שגידל אותי, הבאר ששתיתי ממנה. אם תהיה אפשרות והכל יסתדר אז כמובן שארצה לחזור להפועל אשקלון. זה המועדון שגדלתי בו, העיר שלי, הבית שלי”.

גם שי חדד, עוד שחקן משמעותי בקבוצה בשנים האחרונות החליט לעזוב השבוע.
“אנחנו בקשר ושי הוא חבר טוב שלי. אני חושב שכל אחד עושה את השיקולים שלו. גם שי חדד היה מעוניין להמשיך אבל לא פנו אליו רשמית ונמאס לו לחכות. הוא קיבל הצעה מכובדת מהפועל אדומים אשדוד עם המאמן יובל נעים שאימן אותו בעבר ומעריך אותו. אם הייתי במקומו הייתי עושה את אותו הדבר ומחליט ללכת על ההצעה הזו כי הוא בעל משפחה שהוא חייב לפרנס. בנוסף שי הוא גם די מבוגר ולא נשאר לו עוד הרבה שנים לשחק. מה היה עוזר לו לחכות? אז הוא היה מחכה עד יום ראשון הזה ואז עוד פעם היו אומרים לו שנדחתה ההחלטה, זה כבר משבש את המוח”.

שי חדד. צילום: אורי קריספין

תמונה למוזיאון הפועל אשקלון. שי חדד במדי אשקלון. צילום: אורי קריספין


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




חתמת בחולון, יריבה מהליגה ואתה עלול לשחק נגד הפועל אשקלון העונה.
“אני בטוח שזה יהיה מוזר. בתור שחקן, לא משנה איפה אני אשחק אני אבוא כדי לנצח. האמת שתמיד חשבתי שאם אצא מאשקלון זה רק כדי להתקדם בקריירה למקומות גבוהים יותר. אבל יצא ככה שאני עלול לפגוש את הפועל אשקלון דווקא בליגה א’ . יהיה מוזר ולא קל לחזור לשחק נגד האנשים שאתה מכיר ונתנו לך הכל, נגד הקהל שהלכת איתו ביחד כל הזמן, אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל ואם אכן זה יקרה אני אבוא לנצח”.

מי אתה חושב שצריך להיות הרוכש של הפועל אשקלון?
“אני מאחל למועדון שיגיע הרוכש הנכון בזמן הנכון, רוכש שירים את המועדון למעלה, הלוואי שזה יקרה. האמת שאני לא מכיר את יאיר דה לה סוזה אבל כן מכיר את דרור אלמלם וחושב שהוא יעשה הכי טוב לקבוצה. למרות שעזבתי את הקבוצה, הנושא הזה עדיין מאוד חשוב לי ומעניין אותי. היום היה אמור להיות הדיון למי תלך הקבוצה, ישר כשקמתי בבוקר שאלתי מה קורה עם זה וענו לי שדחו את הדיון. בתגובה עניתי: ‘נו טוב, כמו תמיד’.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר