ליאור חדריאן. צילום: אורי קריספין
ליאור חדריאן. צילום: אורי קריספין

ליאור חדריאן: “אף אחד מהפועל אשקלון לא פנה אליי”

השוער והקפטן של הפועל אשקלון, ליאור חדריאן הוא אחד משחקני הבית הוותיקים בקבוצה. הוא גם רוצה מאוד להישאר במה שהוא מגדיר “הבית שלי”. אבל לטענתו, המפרק מתעסק כרגע בעיקר במכירת הקבוצה, וכי מאז סיום העונה איש לא דיבר איתו על העתיד. למרות הרצון העז להישאר, עם בוא ההצעות מקבוצות אחרות חדריאן שוקל את צעדיו. חדריאן כסימפטום למצבה העגום של הקבוצה

פורסם בתאריך: 21.8.20 12:52

     

בינתיים, כשהמפרק עו”ד ליאור דגן מתעסק בעיקר בנושא מכירת הקבוצה, רבים משחקני הקבוצה לא מחכים וכבר חותמים בקבוצות אחרות. כמו לידור נקשרי שחתם בקטמון, יגיל אוחנה ודניאל קוניצקי בראשל״צ, נירן רוטשטיין באום אל פאחם, דור מוסקוביץ׳ בחדרה, עדי קונסטנטינוס בקפריסין וזו רק רשימה חלקית.

כל הקבוצות בליגה א’ כבר החלו להתכונן לעונה הקרובה, החתימו שחקנים ומאמנים וחלק אף התחילו להתאמן. רק באשקלון, הכל עדיין קפוא. לשוער והקפטן של הקבוצה, ליאור חדריאן שהוא גם שחקן בית שנמצא שנים רבות במועדון, נמאס לחכות.

זכה לתשבוחות. חדריאן (צילום: אורי קריספין)

חדריאן רוצה מאוד להישאר בהפועל אשקלון גם בעונה הקרובה בליגה א’, למרות שהוא מחזיק בהצעות מכובדות מכמה קבוצות שונות, בין השאר מהפועל מרמורק והפועל עפולה. אך לאחר שעד עכשיו אפילו לא פנו אליו מהמועדון בו גדל, השוער הוותיק שוקל את צעדיו. בראיון ל”כאן דרום” הוא פתח את הלב ודיבר למעשה על הכל.

“מבחינה אישית, בעונה הזאת לא הייתה לי הצלחה מקצועית כמו בשנים עברו”, אומר חדריאן ביחס לעונה האחרונה, “מהבחינה הקבוצתית, הקבוצה ירדה ליגה וזה הדבר הכי כואב ומבאס שיכל לקרות. לי זה כואב במיוחד כי אשקלון זה הבית שלי, אני שחקן בית ומרגיש כמו בן בית במועדון. מאוד כואב לי שקבוצה של עיר עם 150 אלף תושבים, מהם אוהדים רבים של הקבוצה יורדת לליגה א’. אין איך לתאר את זה, כואב וקשה מאוד”.

“הכל היה תלוי בנו”

חדריאן לא מייפה את המציאות ולא מסיר אחריות בכל הנוגע לירידה של הקבוצה לליגה א’, “רק אנחנו השחקנים אשמים בזה, אף אחד לא שיחק במקומנו. אמנם לא היה לנו סגל גרוע אבל היינו קבוצה חסרת ניסיון וזה השפיע, היו לנו הרבה שחקנים צעירים. אני לא מאשים אותם חלילה, לראייה יש הרבה צעירים שעלו והתקדמו בשנה הזאת אבל עדיין אפשר להגיד שלא היה לנו את מספיק ניסיון. אין לנו מה להתלונן על המינוס של 9 הנקודות שהתחלנו איתו את העונה כי כבר לאחר כמה מחזורים צמצמנו את הפער ואפילו עברנו את הקו האדום והכל היה תלוי בנו, חבל שהשמטנו את זה”.

מהמצטיינים בשורות אשקלון. ליאור חדריאן. צילום: דוברות הפועל אשקלון

אתה חושב שזה שנפצעת ולא שיחקת ברגעים המכריעים של העונה, זה חרץ את גורל הקבוצה?
“אני לא חושב. כל שחקן שעולה למגרש נותן תמיד 100 אחוז, יש כאלה שפשוט לא הלך להם בימים מסוימים, גם לי ולכל שחקן בעולם לא הולך בהרבה מקרים. בנוסף, אני חושב שפציעות זה דבר שקורה בכדורגל, כמובן שזה היה קשה ולא כיף לראות מבחוץ את הקבוצה ברגעי ההכרעה, במיוחד במשחק שבו הובלנו 4-2 רבע שעה לסוף, ולבסוף הפסדנו 5-4 להפועל עפולה, זה היה המשחק שבעצם הוריד אותנו ליגה. ירדתי לחדר ההלבשה וכולם היו בתחושות קשות, עם הראש למטה וחלק אפילו בכו, כולם הבינו ברגע הזה שירדת ליגה. האבסורד הוא שהפועל עפולה שאף אחד לא האמין שיישארו ליגה בסוף נשארו, היינו צריכים ויכולים להיות במקומם”.

בתור שחקן בית שנמצא באשקלון זמן רב ומשמש גם כקפטן הקבוצה. עד כמה כואב לך לראות את המועדון במצב הזה?
“אתה לא יודע עד כמה כואב לי, אפילו אחרי סוף העונה היה לי קשה לצאת מהבית, הייתי בבית בתוך עצמי. אני ותיק פה ומחובר לקבוצה ולעיר, מכיר את האנשים והאוהדים של הפועל אשקלון ולא נעים לי ללכת לים ושיגידו ‘אה הוא היה חלק מהשחקנים שהורידו אותנו ליגה ועכשיו הוא מסתלבט פה בים’. הייתי בבית, לא היה לי נוח לצאת ולעשות דברים אבל עבר זמן ובסופו של דבר צריך לצאת מזה, אין מה לעשות, זה חלק מקריירה של כדורגלן”.

ליאור חדריאן. צילום: דוברות הפועל אשקלון

איך הקבוצה הידרדרה מליגת העל לליגה א’ כל כך מהר?
“לכל קבוצה יש הרבה בעיות אבל מה שהיה בשנים האחרונות בהפועל אשקלון זה לא דבר נורמלי, כל פעם הפתעה חדשה. אין בעל בית וניהול מסודר בשנים האחרונות, אין שקט. בכל תחילת עונה יש חוסר וודאות עצום ואף אחד לא יודע מה הולך לקרות עם הקבוצה ואם בכלל נצליח לפתוח את העונה. גם העונה זה קורה וכרגע המועדון נמצא בחוסר וודאות”.

מה יש לך למסור לאוהדים שכבר איבדו תקווה?
“אין יותר מדי מה לעשות כי המציאות היא שכרגע הפועל אשקלון נמצאת בליגה א’. האוהדים זה חלק בלתי נפרד מהקבוצה, אני יודע כמה קשה לי ואני יכול רק מדמיין עד כמה זה קשה עבור האוהדים שאוהבים כל כך את הקבוצה ומגיעים לכל משחק. הקבוצה חייבת תמיכה מהאוהדים כדי לעלות בחזרה העונה”.

“אני כבר לא ילד”

עם כל חוסר הוודאות, חדריאן כבר לא בטוח שהוא יישאר גם בעונה הבאה באשקלון, “אני לא יודע מה קורה בהפועל אשקלון, כרגע עדיין לא קיבלתי הצעה, יש חוסר וודאות ואף אחד לא יודע מי יהיה בעל הבית. אני כבר לא ילד, אני צריך עבודה מסודרת כדי להביא פרנסה הביתה, יש לי בית ומשכנתא לשלם ואני צריך לדאוג לעצמי בסופו של דבר. אני מעוניין להישאר באשקלון גם בליגה א’, זה הבית שלי אבל כרגע אף אחד עדיין לא פנה אליי ודיבר איתי, יש מפרק שהוא אחראי כרגע על הקבוצה ומתרכז כרגע רק בניסיונות למכור אותה. קיבלתי כמה הצעות מכמה קבוצות וכרגע אני חושב עליהן, אני באמת רוצה להישאר באשקלון אבל ברגע שעוד לא פנו אליי, אם אקבל הצעה טובה מקבוצה אחרת אני אעזוב. כרגע אני מעריך את הסיכויים שלי להישאר בקבוצה כ- 50-50”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


אתה חושב שאשקלון תעלה העונה בחזרה לליגה הלאומית?
“אם ירכוש את הקבוצה מישהו שרוצה לעלות ליגה אני מאמין שהוא בהחלט יוכל לעשות את זה, למרות שליגה א’ ליגה ממש לא קלה, יש את הפועל אדומים אשדוד שבונים קבוצה חזקה ועוד הרבה קבוצות חזקות. אני לא נשמע אופטימי כרגע כי קבוצות בליגה כבר התחילו להיבנות ובאשקלון עדיין אין בעלים וכלום, אבל הכל עוד יכול להשתנות. עיר כמו אשקלון חייבת קבוצה שתהיה למעלה, ואת זה אפשר להשיג בעזרת יציבות כלכלית וניהולית. אני מקווה מאוד שהמועדון יחזור לליגה הלאומית כבר העונה”.

מה דעתך על כך שרבים מהשחקנים לא מחכים וכבר חותמים בקבוצות אחרות?
“כל אחד עושה את השיקולים שלו. בסופו של דבר אנחנו שחקני כדורגל וזאת העבודה שלנו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר