שער ניצחון. אבוחצירה (צילום: אורי קריספין)

צרות טובות

חניכיו של יובל נעים פגשו את הקבוצה משכונת התקווה פעם שנייה בתוך יומיים, הפעם שחקני הספסל של הפועל אשקלון הצליחו לנצח וסיפקו לנעים חומר למחשבה. ההתאחדות והנהלת הפועל אשקלון הגיעו לעסקת טיעון

פורסם בתאריך: 30.8.17 13:56

     

רק ביום שבת נפגשו הפועל אשקלון ובני יהודה למפגש מסקרן במסגרת ליגת העל שנגמר בתוצאת תיקו 1:1, שהשאירה טעם של עוד. הבוקר (10:00) נפגשו שתי הקבוצות הללו בשנית, למשחק אימון באווירה נוחה יותר ופחות לחוצה מאשר משחק ליגה. המשחק שוחק באצטדיון 'שכונת התקווה'. בני יהודה הייתה הראשונה לכבוש לאחר שיובל אשכנזי כבר מתוך הרחבה. כמה דקות לאחר מכן רודי חדד הבקיע שער יפהפה אל בין חיבורי הקורות של אמיליו זובאס שלא היה יכול להושיע. חניכיו של יוסי אבוקסיס המשיכו ללחוץ והשיבו לעצמם את היתרון לאחר מבצע נאה של דולב חזיזה שכבש לשערו של דלה איינוגבה. החלוץ הצעיר מתוצרת מחלקת הנוער, דולב אברג'ל, הצליח לכבוש שער נוסף ולאותת ליובל נעים לקחת אותו בחשבון בהמשך העונה. 2:2 במחצית.

במחצית השנייה נערכו חילופים רבים ובהם ליאור חדריאן שהחליף את איינוגבה ושמר על שער נקי במחצית השנייה. חניכיו של יובל נעים המשיכו להפעיל לחץ וירדן אבוחצירה, שאף הוא לא קיבל עד כה דקות משמעותיות העונה, הראה למאמן שיש לו ספסל מצוין לאחר שאבוחצירה הבקיע שער נאה בצ'יפ וקבע את תוצאת המשחק 3:2 להפועל אשקלון.

בקבוצה היו מרוצים מהתוצאה אך מדגישים כי התוצאה אינה העיקר אך יש שביעות רצון מצורת המשחק של הקבוצה ומהשחקנים המחליפים שהראו יכולת טובה.

הנהלת הקבוצה קיבלה הערב את הכרעת בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, באשר לעונש הקבוצה על כך שמשחק הליגה נגד בני יהודה עוכב ב-50 דקות. מנהל הקבוצה, זוהר מאיר, טען בפני בית הדין כי "מדובר באיצטדיון עירוני , הקבוצה משחקת בו מאז ומתמיד. לא היו תקלות חשמל בעבר. נוכח דרישות ליגת העל שופרה המערכת החשמלית, בוצעה בדיקה והכל היה תקין". בית הדין וידא עם אנשי הפועל אשקלון כי הם מבינים את חומרת הבעיה והסכים לבוא עמם לעמק השווה. בית הדין פסק קנס של 7,500 ש"ח וקנס נוסף על תנאי 10,000 ש"ח, במידה ויבצעו עבירה מסוג זה בעתיד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר