תריאטלון אשקלון ה-9. פוטו יוסי את עוזי
תריאטלון אשקלון ה-9. פוטו יוסי את עוזי

היכונו לחסימת כבישים: טריאתלון אשקלון יוצא לדרך בשישי הקרוב

לאחר שהתקבל אישור לקיום האירוע מאת משטרת ישראל, 'טריאתלון אשקלון' צפוי להתקיים ביום שישי הקרוב תחת הגבלות הקורונה כשרק חברי איגוד עם מספר קבוע יכולים להרשם ולהשתתף באירוע. צפו בכבישים שייחסמו מלפנות הבוקר לארבע שעות ובואו לעודד את המשתתפים

פורסם בתאריך: 16.6.20 10:48

     

הספורט הישראלי עדיין לא חזר לתפקוד אבל ביום שישי יתקיים באשקלון האירוע רב המשתתפים הראשון מאז הוטלו מגבלות הקורונה האוסרות גם אירועי ספורט המוניים.

ביום שישי הקרוב יתקיים תריאטלון אשקלון כאשר באירוע צפויים להשתתף כ-350 ספורטאים אשר יתחרו במקבצי זמן שונים על מנת לעמוד בהגבלת ההתקהלות. המשתתפים יוזנקו בקפסולות של 50 איש ויגיעו למתחם על פי זמנים שיגדרו מראש. בכל כניסה למתחם יימדד חום הנכנסים (שייכנסו אחד אחד) והמשתתפים יצטרכו להגיע לאירוע עם הצהרת בריאות דיגיטלית חתומה.

טריאתלון אשקלון 2013. צילום: אתר צלם ים.

הפעם, בשל מגבלות הקורונה הרישום להשתתפות פתוח אך ורק לחברי איגוד רשומים בעלי מספר סידורי קבוע. התחרות הינה תחרות קריטריון הישגי לאליפויות אירופה וקריטריון ספורטאים מצטיינים לצה"ל, קריטריון אליפות אירופה – לעילית, לאליפות אירופה עד גיל 23 לנוער ולקדטים.

הטריאתלון יתקיים גם הפעם במסלול המסורתי בצפון מערב העיר עם שינויים מינוריים. תוואי המסלול בין הרחובות: יפה נוף, יקותיאל אדם, רפאל איתן, אריה תגר, אריאל שרון. כל הרחובות האלה יהיו סגורים לתנועה ביום שישי לפנות בוקר החל מהשעה 5:00 עד לשעה המשוערת 9:30. הרחובות הסמוכים גולני, בר כוכבא מכיכר גולני עד כיכר סמואל, שד' קדש מכיכר גולני ועד כיכר יקותיאל אדם יסגרו גם הם בין השעות הללו כדי למנוע הגעת כלי רכב למסלול האירוע.

מפת הכבישים שיסגרו במהלך תריאטלון אשקלון 2020

מפת הכבישים שיסגרו במהלך תריאטלון אשקלון 2020

העירייה ממליצה לתושבים ולבעלי העסקים באזור להחנות את רכבם במוקדים שיאפשרו להם לצאת בשעות האמורות לעיל.

הכבישים הסגורים כבר עודכנו באפליקציית waze שתמנע ניווט דרכם בשעות הנקובות. ציבור הנהגים מתבקש להתאזר בסבלנות והציבור הרחב מוזמן להגיע למקום על מנת לעודד את המשתתפים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"אנו גאים לארח את אירוע הספורט ההמוני הראשון בישראל, אירוע אשר ממחיש את המעורבות של העיר בכל הקשור לשמירה על כושר" מסר הבוקר ראש העירייה, תומר גלאם והוסיף "במהלך האירוע אנו נקפיד על כלל ההנחיות על מנת לאפשר למשתתפים חוויה מהנה, בריאה ומוצלחת. תהיו קשובים להוראות וכך כולנו נוכל ליהנות מאירוע ספורט ייחודי באשקלון".

יו"ר איגוד הטריאתלון, מיכאל זיו: "איגוד הטריאתלון מודה לעירית אשקלון על ההיענות, הרצון והתמיכה בתחרות מיוחדת זו. זה לא מובן מאליו ומלוא הערכתנו נתונה לעירייה ולמחלקת הספורט".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר