רז שלמה. צילום: ניר קידר
רז שלמה. צילום: ניר קידר

בלם העתיד: רז שלמה חתם על חוזה חדש בהפועל ת”א

רז שלמה, הבלם האשקלוני המצטיין של הפועל ת”א חתם על חוזה חדש ל-4 שנים בקבוצה, עם סעיף שחרור מיוחד לאירופה בלבד

פורסם בתאריך: 12.6.20 10:20

     

בין משחקי הליגה למשחק חצי גמר גביע המדינה ששיחקה השבוע הפועל תל אביב, במועדון האדום הודיעו כי הבלם האשקלוני רז שלמה חתם על חוזה חדש ל- 4 שנים בקבוצה באמצעות סוכנו אבי נמני.

שלמה (20), החליט בגיל 13 לעזוב את מחלקת הנוער של הפועל אשקלון שבה החל את צעדיו הראשונים בכדורגל ולעזוב לטובת מחלקת הנוער של הפועל תל אביב. הבלם האשקלוני עבר בכל המחלקות הצעירות של האדומים מתל אביב מאז קבוצת ילדים א’ וסיים גיל נוער כשהוא חלק בלתי נפרד גם מהקבוצה הבוגרת בהפועל תל אביב. הוא השתלב בה במהרה והפך לאחד השחקנים החשובים בסגל כשאת הופעת הבכורה שלו ערך בתחילת 2017, בגיל 17 וחצי בלבד.

רז שלמה. צילום: ניר קידר

רז שלמה במשחק מול בית"ר ירושלים. צילום: ניר קידר

העונה, רז שלמה הפך לאחד מהשחקנים החשובים בקבוצה כשפתח כמעט בכל משחקי הליגה של הקבוצה ונחשב לבאנקר בהרכב ולאחד מהפרוספקטים המבטיחים בפרויקט “התינוקות של סיני וקלינגר” שמקדמים העונה בהפועל תל אביב. הבלם המוכשר אף הגיע העונה לסגל נבחרת ישראל הבוגרת וישנם רבים שמגדירים אותו כבלם העתיד של הכדורגל הישראלי.

הבלם כבר היה במו”מ עם הנהלת האדומים בקיץ האחרון לנוכח העובדה שחוזהו הקודם אמור היה להסתיים בסוף העונה הבאה. אז, בהפועל תל אביב לא הצליחו להגיע מולו לסיכום מבחינת שכרו וסעיף השחרור שדרש, כשההבנות הושגו כעת. בחוזה החדש של שלמה ישנו סעיף שחרור רק לאירופה בשל הפוטנציאל הגדול של הבלם הצעיר והעניין מעבר לים. משמע, לשחקן אין סעיף יציאה לקבוצה ישראלית אחרת.

רז שלמה במדי הנבחרת הצעירה

רז שלמה במדי הנבחרת הצעירה

הבלם אמר לאחר החתימה: “אני שמח להמשיך במועדון בו גדלתי, שאני מחובר אליו מאוד. אני מודה לצוות המקצועי וההנהלה על האמון בי ומקווה להחזיר להם בהמשך. יאללה הפועל”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


המנהל המקצועי משה סיני הוסיף: “רז הוא אחד הבלמים המבטיחים בישראל ואנחנו שמחים שהוא נשאר איתנו. על אף שיש לו הופעות רבות בבוגרים, אסור לנו לשכוח שמדובר בשחקן צעיר שכל הקריירה עוד לפניו. אנחנו מאמינים בו מאוד וניתן לו את כל הכלים להתפתח בהמשך הדרך”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר