הצוות המקצועי מגבה את ראלי (צילום: אורי קריספין)

איילה: "עוז ראלי יחזיר לקהל בענק"

בקבוצה גיבו את עוז ראלי שספג קללות מהקהל המקומי, אך ביקרו את משחק ההגנה הלוקה של הקבוצה במשחק אמש, טל איילה שכבש כבר שני שערים זכה למחמאות רבות

פורסם בתאריך: 27.8.17 12:32

     

בהפועל אשקלון אכן הסתכלו על שני צדי הכוס בתום המשחק אמש מול בני יהודה. הצד המלא, נקודה ראשונה שהושגה בקושי רב, שיכלה להילקח מהקבוצה אלמלא לא הצליחו לתקן את בעיית התאורה המביכה, שהפכה לשיחת היום ברשתות החברתיות. הצד הריק, משחק ההגנה של הקבוצה אותו הגדירו בקבוצה "נורא ואיום". גורם בכיר בצוות המקצועי אמר אמש, "אין ספק שההגנה שלנו לא הייתה טובה בלשון המעטה, במיוחד החלק השמאלי שלה (ברניסלב יובאנוביץ' ועוז ראלי) אבל בשביל זה יש שחקנים אחרים שאמורים לחפות על הטעויות שלהם. הפעם הם הצליחו אבל זה לא היה רחוק מלהיגמר בהפסד".

בקבוצה גיבו את עוז ראלי שספג קללות ויריקות מקהל האוהדים, כאשר אחד האוהדים אף נעצר ונלקח לתחנת המשטרה ושוחרר ממנה זמן קצר לאחר מכן. "עוז לא צריך לפחד מהקהל, זה לא במקום מה שעשו לו", אמר אחד השחקנים. מי שכן ספג ביקורת נוקבת הוא הבלם יובאנוביץ' שיצא אתמול סהרורי מחדר ההלבשה בתום המשחק ולא ענה לאנשים שפנו אליו בתום המשחק. האחרון, שאף שימש כקפטן הקבוצה במשחק, עשה טעויות רבות שלא מתאימות לבלם שמציג יציבות רבה מרגע שהגיע לקבוצה בינואר.

מי שזכה למחמאות כובש השער טל איילה אמר בתום המשחק: "מבחינה אישית ברור שאני שמח, שני  שערים בשני מחזורים, אבל מבחינת צבירת הנקודות היינו צריכים לצבור יותר. אני חושב שהמשחק היה שקול, בני יהודה טיפה השתלטו על המשחק בסוף, אנחנו ננוח בפגרה ונחזור טובים יותר. בהמשך פנה לקהל ואמר, "אשקלון מקום טוב עם אנשים חמים שרוצים לתת הכל עבור הקבוצה. זה מועדון טוב עם קהל חם ותומך, שיש לו מקום בליגת העל. אני חושב שהתקרית הזאת עם עוז זה מיותר ולא תורם כלום. מקווה שמשחק הבא הוא יחזיר להם בענק". כשנשאל על משחק ההגנה, ענה איילה: "יש את המאמן שינתח את המשחק ויגיד לי אם יש משהו שצריך לתקן הוא יבוא ויגיד לי.

יובל נעים שמח בסיום על הנקודה הראשונה בליגת העל העונה, "השאיפה היא תמיד לנצח, אך גם יכולנו להפסיד את המשחק הזה ולכן אני מרוצה שזה נגמר בתיקו, שיחקנו נגד קבוצה טובה שהתכוננו אליה מצוין. ידענו שהם יתקפו עם המון שחקנים ואני שמח שלא ספגנו את השני ולא שילמנו בסוף, יצאתי ברגשות מעורבים אבל אני שמח שלקחנו נקודה ועכשיו ממשיכים הלאה".

על הקללות לעברו של עוז ראלי, "אני מכיר את התופעה שהקהל מסמן משהו, מן טרנד כזה, היום זה היה עוז ראלי. אני קורא מפה לעודד הוא ישחק עד סוף השנה, שחקן שהקהל צריך לעזור לו מהרגע הראשון. גם אם הוא לא היה טוב יש מאמן שיוציא אותו, הקהל לא היה צריך להתנהג כך". על ההשפעה של בעיות התאורה, "זה דברים שלא קשורים לכדורגל ולא צריכים לקרות, אני בטוח שאנשים שמטפלים בנושא הזה יעשו בדק בית".

על המשחק מול האלופה הפועל באר שבע במחזור הבא, "אנחנו צריכים להתארגן, אין ספק שאנחנו מגיעים כאנדרדוג מול ב"ש. אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה אבל גם צריך להבין איך אנחנו נמצאים ומה הכלים שעומדים לרשותנו. יש לנו קבוצה טובה שעומד יפה על המגרש אבל אנחנו עדיין צריכים להשתפר. יש שחקנים שצריכים להיות אקס פקטור ועם חלקם זה לא קורה. גם שבוע שעבר שיחקנו טוב והפסדנו וגם השבוע שיחקנו טוב אבל אפשר לשחק יותר טוב ונקווה שזה יקרה. אנחנו חייבים להיות יותר טובים בחלק הקדמי, יש את טל איילה שצריך לפרוץ וגם שון מלכה, כאשר עבר חודש בדיוק מאז ג'וסיפ איבנצ'יץ' החל להתאמן לעונה הזאת. מבחינתנו הוא חייב להיות ה-MVP שלנו כמו שטוני וואקמה בבאר שבע, הוא מבין את זה אבל זה עדיין לא קורה ואני בטוח שבהמשך זה יקרה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר