איתי ג'אן בפעולה. צילום: יח"צ

Ashkelon pro: המנצח הגדול – איתי ג'אן

תחרות גלישה מוצלחת במיוחד התקיימה ביום חמישי שעבר בשיתוף העירייה, הממונה על החופים יוחאי יפרח ואנשי עמותת הגלישה באשקלון.  לג'אן הצטרפו יניב מלכה במקצה לגילאי 30+ ,רז הרמן עד גילאי 15 ודין אלחטיב עד גילאי 18, סגנו של אלחטיב הוא איתמר אחיו של אלחי ז"ל 

פורסם בתאריך: 24.8.17 16:03

     

לאחר כשבועיים וחצי של המתנה התקיימה ביום חמישי שעבר תחרות גלישת הגלים Ashkelon pro. גולשים רבים הגיעו לחוף דלילה בכדי להוכיח את יכולתם על הגלים הלא גבוהים, אבל כאלו שאפשרו לקיים תחרות גלישה. כזכור לקראת תחילת אוגוסט הוכרז כי תקופת ההמתנה היא מתחילת החודש ועד ליום בו יהיו תנאים מתאימים. התחרות אמורה הייתה להתקיים יום קודם לכם, אולם עקב מחסור בתנאים מתאימים נדחתה ליום חמישי. בשעות הבוקר המוקדמות סוכות השיפוט הוצבו מול הים, השופטים התכוננו, ומאות צופים הגיעו לראות את הגולשים המובחרים של העיר מפליאים בביצועים על גלי התכלת. במקצה על גיל 15 ניצח רז הרמן והוכיח שיש עתיד לגלישה בעיר. המקצה עד גיל 18 הציג לצופים את הכישרון הגדל דין אלחטיב בן ה17. אלחטיב גלש מופלא וגרף את הניצחון, יצוין כי גם במקצה הפתוח הוכיח אלחטיב כי יש לו המון מה להראות וקטף את המקום השני המכובד.

גם השועלים הוותיקים הוכיחו שלא נס ליחם, יניב מלכה עם גלישה מופלאה לקח את המקום הראשון והוכיח לכולם שכרגיל הוא לא שכח "לשחוט" את הגלים גם בגיל 39. במקצה הפתוח עם גלישה אגרסיבית ניצח האחד והיחיד איתי ג'אן, שלאורך השנים מוכיח עליונות מרשימה בגלישת הגלים, ואף עושה זאת לא מעט בחופשות גלישה ביעדים אטרקטיביים בחו"ל. ג'אן הפליא בביצועים התעופף מעל הגלים והוכיח שוב שהוא פשוט גולש ברמה אחרת. "התחרות הייתה מצוינת, הייתה אווירה נפלאה ורמה גבוהה במים", סיפר אחד משופטי התחרות שנערכה לזכר שני גולשים אלחי שטרית ז"ל שנפל בעת שירותו הצבאי ומשפחתו אף תרמה את הפרסים לזוכים במקומות הראשונים בתחרות , ולזכרו של דודי חסון ז"ל שנרצח בפיגוע בבית ליד.

כהן, יפרח, גלאם ואטיאס. צילום: יח"צ

מי שהגיעו לבקר הם אנשי העירייה שסייעה בתחרות. ראש העירייה תומר גלאם נשא דברים  והבטיח לסייע לגולשים באופן קבוע, אליו הצטרפו הממונה על האירועים משה אטיאם וחבר המועצה יוחאי יפרח הממונה העל החופים. יפרח שיחד עם אנשי עמותת הגלישה באשקלון איתי ג'אן ואורן מור יוסף ארגן את התחרות, יפרח שמח לראות את הרעיון הופך למציאות. "שמחתי והתרגשתי שהתחרות יצאה לפועל והייתה איכותית מרגשת ומוצלחת במיוחד", סיפר השבוע "אני מקווה שיחד עם ראש העיר תומר גלאם ומשה אטיאס הממונה על האירועים נהפוך את התחרות למסורת שנתית קבועה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר