הביע חרטה. חדד (צילום: אורי קריספין)

רודי חדד נקנס בארוחה קבוצתית וישוב לאימוני הקבוצה

השחקן הצרפתי-יהודי הביע חרטה על התנהלותו ביום שבת האחרון ויזמין את כל הקבוצה לארוחה במסעדה. בקבוצה מאמינים כי עד סוף השבוע כל השחקנים שחתמו יעברו בבקרה התקציבית

פורסם בתאריך: 21.8.17 12:04

     

לאחר התקרית של רודי חדד במהלך משחק החוץ מול הפועל חיפה, בו הוחלף חדד, סירב ללחוץ את ידו של מחליפו, שון מלכה ומאמנו, יובל נעים, כאשר הוא יורד בכעס רב ישירות לחדר ההלבשה, ניצב חדד מול וועדת המשמעת של המועדון. הצרפתי, שזו עבירת המשמעת הראשונה בקבוצה בה הוא החל את עונתו השלישית, הביע חרטה על המקרה והסביר כי מדובר ברגע של איבוד שליטה ועודף אמוציות. גורם בכיר בקבוצה מסר: "רודי בחור חיובי הביע צער על המקרה ולקח אחריות. בשיתוף פעולה עמו הוחלט שיזמין את הקבוצה לארוחה".

היום השחקנים זכו ליום חופש ומחר ישובו להתאמן, יחד עם חדד שישוב לאימונים לאחר שלא הורשה להתאמן אמש. בקבוצה מחכים לאישור הערבויות עבור שני שחקני הרכש שעוד לא עברו בבקרה התקציבית – שי חדד ושרון גורמנזנו, כאשר בקבוצה בטוחים כי עד למשחק הקרוב מול בני יהודה, השניים שנראים מצוין באימונים יהיו חלק מהסגל שיעמוד לרשות נעים. נעים עדיין לא החליט בעניינם של אליאור סיידר וסער בנבנישתי, שנבחנים בקבוצה בימים אלו, בעוד לגבי האחרון עדיין לא התגבשה החלטה, סיידר עושה רושם חיובי ונראה כי נעים יחליט להחתימו בקרוב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר