רגע של אושר אחרי השיא הענק. ויסמן. צילום: ניר קידר
רגע של אושר אחרי השיא הענק. ויסמן. צילום: ניר קידר

"אני מאוד לחוצה": דיאנה ויסמן מקווה שהקורונה לא תפגע באולימפיאדה

היא מתאמנת באצטדיון ריק מאנשים, יוצאת מהבית עם מסכות וכפפות ומקווה שלא ידחו את האולימפיאדה. דיאנה ויסמן מספרת איך החיים כספורטאית בצל הקורונה

פורסם בתאריך: 22.3.20 11:14

     

האצנית האשקלונית דיאנה ויסמן מספרת איך היא מתמודדת על המצב, על הלחץ בעקבותיו, התחרות ומחנה האימונים שהתבטלו, ומבקשת מהציבור לשמור על הנחיות משרד הבריאות.

דיאנה, איך את מתמודדת עם המצב?
“המצב קצת מלחיץ, זה מבאס שאי אפשר לטוס לשום מחנה אימון בחו”ל, בנוסף ביטלו את אליפות העולם בסין בה הייתי אמורה להשתתף וזה ממש חבל. הייתי אמורה לטוס למחנה אימון אבל זה לא התאפשר ובמקום זה אני נשארת כאן בעיר, מחפשת דיונות וים, מקומות בלי אנשים כדי להתאמן, אני מאלתרת ומצליחה לקיים אימון בוקר ואימון ערב. בנוסף, אני נוסעת לאצטדיון בראשון לציון בו אני מתאמנת וכשאין בו אנשים אני מתאמנת. אני מצליחה לשמור על כושר כל עוד המדינה לא בהסגר מלא, מתאמנת כרגיל. אני מקווה שלא ניכנס להסגר מלא, אך גם אם זה יקרה כבר הכנתי את כל הבית בציוד כושר”.

שוברת שיאים. דיאנה ויסמן. צילום: שרון בוקוב

על האפשרות שהאולימפיאדה תידחה, אמרה ויסמן: “לגבי האולימפיאדה שאמורה להיערך בטוקיו בקיץ הקרוב, בינתיים הכל כרגיל. אני לא דואגת יותר מדי לגבי זה, גם אם האולימפיאדה תידחה אני אזרום עם המצב כי כולנו באותו מצב, כל המתחרות שלי, זה לא רק אני אלא כולן מתמודדות עם אותו המצב ואם האולימפיאדה תידחה נתמודד, אני אתאמן ואגיע הכי מוכנה שאפשר”.

איך המצב משפיע עליך?
“אני מאוד לחוצה, משתדלת לא להתקרב לאנשים והולכת עם מסיכות וכפפות. אמא שלי לא מרשה לי אפילו ללכת לסופר, אני לא נפגשת עם חברות ולא בקשר עם אף אחד, אני ממש שומרת על עצמי, מהאימונים אני נוסעת ישר הביתה. חשוב שכל האנשים יקשיבו להנחיות של משרד הבריאות, זה לא חופש כמו שאנשים לוקחים את זה והולכים לים, כל אחד צריך לשמור על עצמו ועל הסביבה שלו, אנחנו נמצאים במצב לא פשוט”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר