הפועל אשקלון מכבי ת"א. צילום: AppleMark

כדורגל: הליגה הלאומית נעצרה, הפועל אשקלון תינצל?

פורסם בתאריך: 20.3.20 14:20

     

אמנם ליגות הכדורגל הפסיקו את פעילותן בשל התפרצות נגיף הקורונה, אך עדיין לא התקבלה החלטה האם הליגה תסתיים ולגבי גורל העולות והיורדות. אולי מה שהקבוצה לא עשתה על הדשא, תעשה הקורונה ותצליח להציל את הפועל אשקלון מירידת ליגה. כרגע ישנם סיכויים גבוהים שאם הליגה אכן תסתיים אז היורדות יעצרו והפועל אשקלון תצליח כנגד כל הסיכויים להישאר בליגה הלאומית.

שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון מסר: “בשל ההחמרה של התפרצות נגיף הקורונה בישראל, הנחה משרד הבריאות כי משחקי הכדורגל בליגות המקצועיות יופסקו. בעקבות הנחיות משרד הבריאות, הוחלט על ביטול אימוני הקבוצה הבוגרת של הפועל אשקלון וכל פעילות אחרת במועדון.

לשחקני הקבוצה הבוגרת נשלחו תכניות עבודה אישיות הכוללות פעילויות אירובי, מתיחות, חיזוקים ואימוני טכניקה, אנו נמצאים בקשר רציף ויומיומי עם שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי.

הנחיות חדשות לגבי המשך פעילות הקבוצה יתקבלו בהתאם להנחיות העדכניות של משרד הבריאות. מועדון הכדורגל הפועל אשקלון מאחל בריאות איתנה לכל עם ישראל וכולנו תקווה כי נעבור את התקופה הקשה והמאתגרת הזו יחד, במהרה”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לגבי הספקולציות על הישארותה של אשקלון בליגה בעקבות המצב, אמר לוי: “האמת שאנחנו לא מתעסקים בזה. קיימת סיטואציה לא רגילה, שגרה הזויה לא מובנת וללא אור בקצה המנהרה לגבי סיום הסיוט. הכדורגל הפך שולי לאור המצב הנתון המסכן מדי יום חיי אדם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר