התאכזב מהחילוף. חדד (צילום: אורי קריספין)

פתיחה מגומגמת: 3:1 להפועל חיפה על אשקלון

מחצית טובה של הפועל אשקלון לא הספיקה כדי לנצח את הפועל חיפה שכבשה שלושה שערים במחצית השנייה. איילה (7) כבש לאשקלון, בן בסט (60) ותורג'מן (64, 82) להפועל חיפה

פורסם בתאריך: 19.8.17 21:17

     

אם הייתם שואלים בתום העונה שעברה מול איזה יריבה יובל נעים וחניכיו הכי נהנו לשחק, התשובה הייתה ללא ספק – הפועל חיפה. 2 ניצחונות מרשימים, הראשון במשחק הפתיחה 3:2 משלושער של איסו לינגאנה וניצחון 4:0 בסמי עופר בצמד נוסף של לינגאנה שבתווך הפסד 3:1 עם החלטות שנויות במחלוקות ומי כבש אז להפועל אשקלון? ניחשתם נכון זהו שוב לינגאנה. לינגאנה כבר איננו והפועל אשקלון שוב מוצאת את עצמה מתמודדת במחזור הפתיחה מול הפועל חיפה רק שאשתקד זה היה באצטדיון סלה והפעם באצטדיון סמי עופר.

הפתיחה הייתה של האשקלונים כאשר כבר בדקה ה-7 וולה אדיר של מירקו אורמוש נהדף בקושי על ידי השוער שטקוס ומתגלגל לעבר שערו, כאשר טל איילה לא חיכה ודחק מקרוב. 1:0 לאשקלון. הפועל אשקלון המשיכה ללחוץ והפעם זה היה רודי חדד שזעזע את המשקוף. בדקה ה-36 ראלי היה צריך להוציא רוחב אבל החליט לבעוט ושטקוס הדף. המחצית הסתיימה בתוצאה 1:0, לאחר יכולת מצויינת של הפועל אשקלון שהעלימה את היריבה.

המחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין, לאחר שבדקה ה-59 בחר נעים להוציא את חדד, המצטיין בשורות הכחולים מאשקלון, כאשר האחרון ירד לחדר ההלבשה בכעס רב. דקה לאחר מכן, כדור חופשי של עדן בן בסט חדר דרך החומה ונכנס לשערו של דלה איינוגבה שהגיב לא טוב. 1:1. ארבע דקות לאחר מכן, היה תורו של אלון תורג'מן לכבוש לאחר ששיימן מצא אותו בודד בתוך הרחבה ובמקום להוציא רוחב בחר לבעוט ושוב איינוגבה הגיב לא טוב. 2:1 להפועל חיפה. בדקה ה-82, תורג'מן היכה שנית, לאחר שחנן ממן הוביל התקפת מעבר התקדם לרחבה ומצא את תורג'מן שבעט היטב והשלים צמד. 3:1 גדול להפועל חיפה על חניכיו של נעים.

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, רסמוס שוסטט, גבריאל תאמאש, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, לירן סרדל, חנן ממן, עדן בן בסט, ראדו גינסארי.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', עוז ראלי, מילאן סימליאניץ', רודי חדד (שון מלכה, 59), מירקו אורמוש, מושיקו לוגסי, טל איילה ויוסיפ איבנצ'יץ.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר