שוברת שיאים. דיאנה ויסמן. צילום: שרון בוקוב

דיאנה ויסמן אופטימית: “במצב הנוכחי אני נכנסת לאולימפיאדת טוקיו”

האצנית המצטיינת דיאנה ויסמן זכתה באליפות הבלקן בפעם השנייה ברציפות וכרגע מדורגת במקום 36 מתוך 56 ונמצאת בדרך הבטוחה לאולימפיאדה

פורסם בתאריך: 21.2.20 12:09

     

הספורטאית האשקלונית המצטיינת דיאנה ויסמן המשיכה גם השבוע במסע שלה לעבר אולימפיאדת טוקיו 2020, כשזכתה באליפות הבלקן בריצה ל-60 מטר, אליפות שנערכה באיסטנבול. לאחר שרשמה בשלב המוקדם תוצאה של 7.34 שניות האשקלונית עלתה לגמר, ובו רשמה תוצאה של 7.36 וזכתה בתחרות. בכך שמרה ויסמן על התואר ועל מדליית הזהב, שכן היא זכתה גם בשנה שעברה בתחרות.

רגע לאחר הזכייה, התפנתה ויסמן לספר על ההרגשה לשמור על התואר ועל התוכניות לעתיד לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020, שאליה היא קרובה להעפיל.

אחוזת התרגשות. דיאנה ויסמן על הפודיום. צילום: ניר קידר

דיאנה, איך ההרגשה לזכות באליפות הבלקן ולשמור על התואר?
“כיף גדול מאוד, אני אוהבת להתחרות בכמה שיותר תחרויות בחו”ל, זה נותן לי יותר מוטיבציה וכוח להמשיך. הייתה תחרות מרגשת מאוד, אני שמחה מאוד לזכות בה בפעם השנייה. היה לי זינוק לא כל כך טוב, אבל הצלחתי לצמצם את הפער. אם אני אגיד שזה היה פשוט ושאני מרוצה – אשקר. פעם ראשונה שקרה לי משהו בזינוק ויצאתי אחרונה. בריצת 60 מטר אין זמן לחלום, צריך להתחיל מהר ולסיים עוד יותר מהר. בזינוק כל המתחרות היו שני צעדים לפניי, ודי נבהלתי ממה שקרה, אבל לא ויתרתי ולא עצרתי, אלא נלחמתי והצלחתי. אמנם התוצאה הייתה רחוקה ממה שציפיתי, אך העיקר שניצחתי ולמדתי לקח – לעולם לא לוותר עד שאני לא חוצה את קו הסיום”.

מה מצבך כרגע לקראת האולימפיאדה שתיערך בקיץ בטוקיו?
“כרגע אני משתדלת להתחרות בכמה שיותר תחרויות ולהצליח בהן כדי לצבור עוד ועוד נקודות בדירוג העולמי, שזה מה שמכניס לאולימפיאדה. כרגע אני מדורגת במקום 36 מתוך 56 שנכנסות לאולימפיאדה, אז במצב הנוכחי אני נכנסת לאולימפיאדת טוקיו שתיערך בקיץ”.

איך ההרגשה להביא כבוד רב לישראל ולאשקלון?
“כיף מאוד גדול, אני אוהבת לייצג את המדינה, במיוחד שזה תחרויות עולמיות. בכל שבוע אני מתחרה במדינה אחרת, והשם של ישראל קופץ בתקשורת הספורט בעולם. אני שמחה מזה ואני רוצה שתמיד ישראל תהיה על המפה”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מה התכניות שלך לעתיד?
“אני מסתכלת קודם כול שנה אחר שנה. קודם כול אני שואפת להגיע לאולימפיאדת טוקיו בקיץ ולעשות את התחרות הכי טובה שאני יכולה שם. בשבוע הקרוב אתחרה בתחרות נוספת שתיערך בצרפת, תחרות שאמורה להיות האחרונה של הטור העולמי. אם אמצא עוד תחרות, אז אתחרה גם בה כדי להגדיל את הניקוד שלי ב-60 מטר. לקראת הקיץ ארוץ למרחקים של 100 מטר”.

ויסמן מייחסת חלק גדול מההתקדמות שלה לאימוני הפילאטיס, "אני מתאמנת בפילאטיס סטודיו דרום אצל מור דיין שתומכת בי. האימונים האלה ממש מחזקים לי את השרירים הפנימיים שעוזרים לי מאוד בריצה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר