אוהד עטיה. צילום: פבל
אוהד עטיה. צילום: פבל

"לרדת ליגה זה כתם": בלם הפועל אשקלון מבטיח להילחם עד הסוף

בלם הפועל אשקלון אוהד עטיה מדבר בפתיחות על האכזבות במשחקים האחרונים, על התקווה שהוא תולה דווקא במשחקי החוץ הקרובים ומגלה על מה הוא לא רוצה אפילו לחשוב. ריאיון

פורסם בתאריך: 31.1.20 11:15

     

אוהד עטיה, בן 21 בלבד, הוא שחקן בית שגדל במחלקת הנוער של הפועל אשקלון. כיום הוא נחשב לאחד משחקניה הבולטים של הקבוצה ושחקן הרכב קבוע בעמדת הבלם. בין ההפסד המאכזב לרמת השרון לבין ההכנות לקרב התחתית הלוהט במשחק החוץ מול אחי נצרת תפסנו את אחד השחקנים המזוהים ביותר עם המועדון האשקלוני לשיחה על מצב הקבוצה, איך נשארים בליגה ועל נושא הקהל שצורם לכולם.

אוהד עטיה. צילום: פבל

אוהד עטיה באימון. צילום: פבל

כזכור, במסגרת המחזור ה-21 של הליגה הלאומית, אירחה הפועל אשקלון את עירוני רמת השרון מצמרת הטבלה. 13 דקות עברו משריקת הפתיחה, והאורחים מרמת השרון עלו ליתרון 1:0 כשאור אוסטוינד מצא בכדור חופשי את מעוז סמיה שנגח פנימה. היתרון של האורחים נשמר עד לסיום המשחק, שכן אשקלון הציגה משחק אנמי במיוחד שבו לא סיכנה מדי את השער ולא הצליחה ליזום התקפות מסוכנות.

אוהד, איך ההרגשה לאחר ההפסד הביתי המאכזב מול רמת השרון?
"בוא נגיד שעד עכשיו כל הפסד לא יוצא לי מהראש. קשה לקבל את זה, במיוחד במצב שלנו. אבל אסור לשקוע בזה, אנחנו מגיעים לאימון ומנסים להרים את עצמנו למשחק הבא. במצב הנוכחי כל משחק הוא על החיים שלנו, ואנחנו ננסה לעשות הכול במשחק הבא".

אוהד עטיה. צילום: פבל

"סבלנו מחוסר מזל". עטיה. צילום: פבל

ההפסד הזה הוא ההפסד השישי בשמונת משחקי הליגה האחרונים של הפועל אשקלון, שבהם לא ניצחה אפילו פעם אחת. קבוצתו של מוטי איוניר נמצאת מתחת לקו האדום, מרחק 6 נקודות מאחי נצרת המדורגת במקום המוביל למבחנים, ו-8 נקודות מחוף מבטחים. האשקלונים יצטרכו לעבוד קשה מאוד על מנת להישאר בליגה ולא לנשור בסיום העונה לליגה א’.

אתם שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון. שכחתם כבר מה טעמו של ניצחון.
"אני חושב שסבלנו מהרבה חוסר מזל במשחקים האחרונים. אנחנו מגיעים למצבים ויש משחקים שאפילו שולטים במגרש. אני מקווה שהקבוצה באמת תצליח למצוא בעלים חדשים ולהתחזק, אסור לשכוח שפתחנו את העונה במינוס 9 נקודות, שלא עזר לנו".

הפועל אשקלון מול רמת השרון. צילום: דף האוהדים הרשמי

מה גורם לזה לדעתך? מה הבעיה של הקבוצה לדעתך?
"לדעתי, אנחנו סובלים מסוג של חוסר ריכוז בדקות קריטיות. אנחנו קצת נאיביים, אנחנו עומדים עם כל קבוצה ומגיעים למצבים ובסוף מוצאים את עצמנו מפסידים".

אולי חוסר הניסיון משפיע? אתם קבוצה שמורכבת ברובה משחקנים צעירים ללא יותר מדי ניסיון.
"אני לא חושב שזה קשור. אם שמת לב, בתחילת העונה הבאנו תוצאות וזה שהחבר’ה צעירים לא הפריע".

אתם יוצאים עכשיו לארבעה משחקי חוץ רצופים. איך יוצאים מהמצב הזה?
"באים לתת הכול בכל משחק, בכל משחק הקבוצה נלחמת ורוצה לנצח, אין שחקן שרוצה להפסיד. אנחנו יודעים שהמצב חמור, לרדת ליגה זה כתם לכל שחקן, ונעשה הכול כדי שזה לא יקרה. מוטי (איוניר) מסביר לנו על כל טעות שעשינו במשחק, מתקן ומכין אותנו הכי טוב שאפשר לכל משחק, עובדים הכי קשה שאנחנו יכולים באימונים ועושים אסיפות וידאו כדי ללמוד את הטעויות שעשינו במשחק ולא לחזור עליהן בעתיד".

אמיר כהן ומוטי איווניר. צילום: פבל

"מכין אותנו הכי טוב". אמיר כהן ומוטי איוניר. צילום: פבל

למשחק הביתי האחרון מול רמת השרון הגיעו רק 100 צופים. איך מחזירים את הקהל? יש לך מסר לקהל האשקלוני?
"לדעתי, אם נתחיל לנצח, הקהל יבוא. עם הניצחונות יגיעו גם האוהדים. למרות שאני חושב שהאוהדים צריכים תמיד להיות עם הקבוצה, בכל מצב. מבאס אותי שחלק מהקהל מקלל אותנו, זה כואב. הם מאוכזבים ובצדק. כשלא מנצחים שמונה משחקים זה גורר באופן טבעי תגובות מהקהל. אבל הם צריכים להבין שאף אחד לא עושה להם בכוונה, אנחנו רוצים לתת להם ליהנות ועושים הכול כדי שזה יקרה. אני מבקש מהקהל שלנו לבוא ולתמוך בנו גם במצב הקשה שנקלענו אליו. יש לנו משימה חשובה וסופר קשה, וזה יהיה עוד יותר קשה בלעדיהם. אנחנו צריכים שהקהל יגיע ויעזור לנו במשימה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




איך זה עבור שחקן לפתוח את העונה עם מינוס 9 נקודות? מלחיץ יותר, לא?
"המינוס 9 היה עבורנו כמו אתגר. בהתחלה זה היה דבר שקשה לקבל, אבל לקחנו את זה כאתגר וצמצמנו אותו די מהר, אנשים לא ציפו שנפתח את העונה ככה ונעשה את זה כל כך מהר. במצב כזה כל משחק הופך להיות משחק על החיים שלנו, כל משחק כמו גמר גביע".

אוהד עטיה. צילום: דוברות הפועל אשקלון

אם תרדו חס וחלילה לליגה א’, אתה רואה את עצמך נשאר באשקלון גם בליגה א’ כדי להחזיר את הקבוצה לליגה הלאומית?
"אני לא רוצה לחשוב על זה. המטרה היא להישאר בליגה ואני לא חושב על משהו אחר כרגע".

אתה שחקן צעיר. מה השאיפות שלך מבחינה אישית לעתיד?
"לשחק בליגת העל ולצאת לאירופה. זה חלום שאני מאמין בו. אם אעבוד קשה. אני מאמין שאגיע לזה".

היום (שישי) תיפגש הפועל אשקלון בקרב תחתית לוהט במשחק חוץ מול אחי נצרת. אשקלון תהיה חייבת לא פחות מניצחון כדי להתחיל את מסע ההישארות שלה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר