הפועל אשקלון מול בני לוד. בתמונה: שי מושל

הפועל אשקלון: 9 הנקודות שהופחתו לא יוחזרו

המפרק עו"ד ליאור דגן הצליח לשנות את תקנון ההתאחדות בעקבות העתירה שהגיש, אבל דווקא הפועל אשקלון לא תיהנה מפירות ההצלחה

פורסם בתאריך: 24.1.20 13:57

     

חדשות רעות להפועל אשקלון. למרות עתירה של קבוצת הפועל אשקלון, בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט לא להחזיר לקבוצה את 9 הנקודות שהופחתו לה בתחילת העונה בשל הפירוק. את אשקלון ייצגו עורכי הדין ליאור דגן, לירון ליברמן ונדב שפר ממשרד פירט, ולינסקי, מזרחי, כנעני עורכי דין.

העותרים, יחד עם ההתאחדות לכדורגל בראשות היועץ המשפטי עו"ד עמית פינס, הגיעו להסכמות שקיבלו תוקף של בית המשפט בידי השופטת חנה פלינר:
"כפי שהמליץ בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, אליו הצטרף גם בית משפט זה, ההתאחדות, במסגרת רפורמה תקנונית כוללת נבחנת של סעיפי התקנון הנוגעים לחדלות פירעון של קבוצות (לרבות קיום הליכי בדיקה, השוואה והיוועצות), תוגש הצעת תיקון לסעיף 4ב’ לתקנון היסוד (או סעיף חלופי), באופן שישקף ההמלצה להקמת ועדת שימוע ספציפית לצורך מתן זכות שימוע וכן תעוגן בסעיף זה (או חלופי) זכות הערעור למוסדות השיפוט של ההתאחדות. במסגרת הליכי ההיוועצות שיתקיימו במוסדות ההתאחדות יוזמן עו"ד ליאור דגן כחלק משמיעת גורמים בעלי ידע, העשויים לתרום לתיקון המתגבש. הצעת התיקון תובא בפני האסיפה הכללית עד לא יאוחר מתחילת עונת המשחקים 2021/2020."

יזומן להתאחדות. המפרק הזמני, עו"ד ליאור דגן. צילום" שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון

כלומר, ככל הנראה, בהתאחדות לכדורגל יפסיקו להפחית 9 נקודות באופן אוטומטי לקבוצה שתלך להליך פירוק בעתיד, אולם כעת זה לא עוזר להפועל אשקלון, שלא תקבל את 9 הנקודות שהופחתו לה בחזרה, והקבוצה, ששקועה בתחתית הליגה הלאומית, נמצאת בסכנה ממשית לירידה לליגה א’.

במקום להתחזק – נחלשת

בהפועל אשקלון כנראה לא מבינים שהקבוצה נמצאת בסכנת ירידה ממשית לליגה א’, ובמקום לחזק את הקבוצה בשחקנים חדשים, מחליטים לשחרר את הקיימים. תחילה שחררו באשקלון את המגן השמאלי שי מושל, שעבר להפועל קטמון ירושלים, ולאחר מכן החליטו לשחרר גם את הקשר ההתקפי ציון צמח, שהיה מהבודדים שהצליחו להזיז משהו בהתקפת הקבוצה העונה.

העדיף את בני לוד על פני אשקלון. ציון צמח במדי אשקלון

העדיף את בני לוד על פני אשקלון. ציון צמח במדי אשקלון

צמח קיבל הצעה לעונה וחצי מבני לוד, היריבה של אשקלון לתחתית, והחליט לקחת אותה בשתי ידיים. לאחר החתימה אמר: "היו לי כמה הצעות בזמן האחרון והחלטתי לבחור בלוד, קיבלתי הצעה לשנה וחצי. צריך להישאר בליגה, יש קבוצה טובה שנמצאת בתקופה טובה, צריך להמשיך אותה".

בפתיחת חודש ינואר אמר מוטי איוניר בריאיון ל"כאן דרום" כי לא יהיה פשוט לקבוצה להישאר בליגה ללא חיזוק, אז לא רק שהקבוצה לא התחזקה, כרגע היא גם נחלשה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר