יובל נעים. צילום: זאב שטרן

בשורות טובות להפועל אשקלון: נעים יפתח את העונה

בין הדין בחר לפנים משורת הדין לא להפעיל את עונש ההרחקה על תנאי משני משחקים שעומד כנגדו ובחר לקנוס אותו ב-2,000 ש"ח. יעמוד על הקווים נגד הפועל חיפה

פורסם בתאריך: 16.8.17 19:47

     

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים הגיע הערב לבית הדין המשמעתי בעקבות הרחקתו על ידי השופט אלון יפת במהלך ניצחון קבוצתו על בית"ר ירושלים. נעים כזכור הצדיק את השופטים בתום המשחק אך למחרת טען כי 'היד קלה נגד יובל נעים', הודה במיוחס לו. כנגדו ניתן הרחקה משני משחקים על תנאי ונעים קיווה ששופט בית הדין לא ימצא עמו את הדין.

נעים אמר במהלך הדיון, "בגדול היה חוץ לטובתנו אבל הוא שרק לטובתם. סך הכל אמרתי לו, 'איך אתה לא רואה אאוט לטובתנו". יש לנו היסטוריה עם הקוון, אלון יפת ביקש ממני לא לדבר עם הקוון, אבל כשהוא חזר למגרש, הקוון פנה אלי ושאל למה אתה לא מכבד אותי ואז עניתי לו ואז הורחקתי. לא חיכיתי לצוות במחצית אלא עליתי למעלה ליציע בפתיחת המחצית השנייה", העיד נעים.

בית הדין ראה בעדותו של נעים הודאה באשמה ובחר לפנים משורת הדין לרחם עליו ולתת לו לפתוח את העונה על הקווים יחד עם קבוצתו. החלטה זו של בית המשפט היא לפנים משורת הדין ונעים נענש רק בקנס כספי של 2,000 ש"ח ועונש ההרחקה שעומד כנגדו הוארך בשנה נוספת..

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר