ממשיכים לשתף פעולה (צילום: דוברות הפועל אשקלון)

חברת 'אלבר' תמשיך לאמץ את הפועל אשקלון

חברת הליסינג 'אלבר' וקבוצת הכדורגל הפועל אשקלון סיכמו על הסכם חסות חדש, זו השנה הרביעית. מהמועדון נמסר: "שמחים על המשך שיתוף הפעולה הפורה עם חברת 'אלבר'"

פורסם בתאריך: 16.8.17 12:13

     

מדובר בהסכם שיחול עבור עונת המשחקים הבאה 2017/18 ובתוך כך תיקרא הקבוצה "הפועל עירוני 'אלבר' אשקלון. עוד במסגרת הסכם החסות, החברה תפרסם בפלטפורמות השונות של הפועל אשקלון, הכוללות פרסום במגרש, השתתפות בפעילויות מסחריות, מיתוג אוטובוס הקבוצה ומיתוג תלבושות הקבוצה.

אורן אלעזרא, מנכ"ל אלבר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה זו השנה הרביעית ברציפות. הסכם החסות יחזק את החשיפה לקהלים ולקוחות פוטנציאליים ברחבי הארץ. מדובר בשיתוף פעולה שהינו תולדה של ערכים בהם חיבור עמוק לקהילה ותרומה לספורט. כחברת הליסינג ומכירת הרכב הגדולה בישראל, אנו ממשיכים לערוב לערכים הללו".

מקבוצת הפועל אשקלון נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל אשקלון שמח על המשך שיתוף הפעולה הפורה עם חברת 'אלבר'. המועדון מחויב להעניק לחברה פלטפורמה שיווקית אשר תקדם את מטרותיה הן ברמה העסקית והן ברמת החשיפה והתדמית. אנו מאמינים כי החיבור עם אלבר מקבוצת אלעזרא הינו טבעי, שכן בעלי החברה, המנכ״ל ועובדים רבים מקבוצת אלעזרא, הינם ילידי ותושבי אשקלון, המהווים מודל וחיקוי עבור כל תושב העיר״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר