הפסד מאכזב להפועל אשקלון בסכנין. צילום: עמוד האוהדים הרשמי

"הפועל אשקלון לא תעבור על זה בשתיקה"

הפועל אשקלון הפסידה 1:0 לאחר פנדל של מוגרבי בדקה ה-86. איוניר זעם על השיפוט: "נדרוש שיחקרו את המשחק הזה"

פורסם בתאריך: 20.12.19 11:45

     

במסגרת המחזור ה-12 של הליגה הלאומית הפועל אשקלון יצאה ביום שישי האחרון (15:00) למשחק חוץ קשה באצטדיון דוחא מול בני סכנין המקומית.

המחצית הראשונה הסתיימה באצטדיון דוחא בתיקו מאופס, כשמהלך הבולט במחצית היה הצלה כפולה אדירה של השוער האשקלוני ליאור חדריאן והחמצה נוראית של בלמה של סכנין סארי פלאח שמצא את עצמו מול שער ריק אך בעט את הכדור לשמיים. בנוסף, שחקנה של אשקלון עוזיאל פרדו ספק הוכשל ברחבה, אך שופט המשחק החליט להתעלם ולהמשיך את המשחק.

בדקה ה-86 בן אל אדרי הכשיל את מוטי מלכה ברחבה, ושופט המשחק הצביע על הנקודה הלבנה. אדרי בתגובה רץ אל השופט בטענות, אך גם זה לא עזר לו. פיראס מוגרבי המחליף ניגש לבעוט את הפנדל ודייק עם בעיטה מצוינת לפינה השמאלית, 1:0 לבני סכנין ארבע דקות לסיום.

המשחק הסתיים בתוצאה 1:0 לבני סכנין, ומיד לאחר שריקת הסיום שחקני הפועל אשקלון רצו לעבר השופט והתווכחו איתו ארוכות. השופט שלף כרטיס צהוב לשוער הקבוצה ליאור חדריאן, ואילו המאמן מוטי איוניר הגיע בריצה כדי להרגיע ולהרחיק את שחקניו משופט המשחק, כדי שלא יסתכנו בהרחקות למשחקים הבאים.

אף על פי שהרחיק את שחקניו מהשופט, איוניר היה נסער לחלוטין בעקבות השיפוט במשחק, ואמר בסיום: "הייתי נסער לאורך כל המשחק. התחלתי לשחק בגיל 16, אני כבר לא ילד, עברתי הרבה דברים בכדורגל, אך מה שקרה פה היום לא קרה לי בכל שנותיי בכדורגל".

איוניר הבטיח: "הפעם הפועל אשקלון לא תעבור בשתיקה. אנחנו נכין קלטת של כל אירועי המשחק הזה, כל הדברים שהיו פה היום, ונגיש תלונה. אנחנו לא נגיש תלונה לוועדה המקצועית או לאיגוד השופטים, כי אלה גופים שחוץ מלהגן על השופטים, לא עושים שום דבר".

הוא יודע שהדברים החמורים עלולים להביא לסנקציות כלפיו, אך לדבריו, הוא אינו חושש מכך, "זה לא משהו שמטריד אותי, מה שמטריד אותי הוא שככה הכדורגל הישראלי מתנהל. אם ככה הכדורגל הישראלי מתנהל, אז צריך להפוך את כולו לחובבני, למעט ליגת העל. לא לשלם לא למאמנים ולא לשחקנים, כי מה שהיה פה הערב זה פשוט לקחת קבוצה שהגיעה לפה לשחק על החיים שלה ולעשות ממנה צחוק ולהתנהג אליה בזלזול. אנחנו לא ניתן יד, יש גבול לכל דבר! אנחנו נדרוש שיחקרו את המשחק הזה. הפנדל היה מקרה גבולי, ואני לא יודע אם הוא היה מוצדק או לא, אך היו פה אירועים אחרים שעליהם אני מדבר".

המאמן סיים את דבריו במילים טובות לשחקנים: "השחקנים שלי יודעים שהם נתנו פה משחק הירואי, נלחמו על כל כדור, שיחקו כמו שצריך. הגענו לכמה מצבים טובים ויכולנו גם לנצח, אך עם כל הכבוד לנו ולשחקנים הצעירים והאלמונים שלנו, לנצח משחקים כאלה בדרך הזאתי זה בלתי אפשרי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בעקבות ההפסד הפועל אשקלון ממוקמת במקום ה-13 בליגה הלאומית עם 10 נקודות במאזנה, מרחק 3 נקודות בלבד מהפועל עפולה שנמצאת במקום האחרון בטבלה. ביום חמישי הקרוב (19:40) עפולה תארח את האשקלונים במסגרת סיבוב ח’ של גביע המדינה.

הרכב הפועל אשקלון: ליאור חדריאן, בן אל אדרי, אוהד עטיה, שי חדד, מישל סריצקי, עדי קונסטנטינוס, רועי דיין, שי מושל, ציון צמח, עוזיאל פרדו, חוליו סזאר.

אצטדיון: דוחא, סכנין.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר