התאכזב מהחילוף. חדד (צילום: אורי קריספין)

יובל נעים הורחק, הפועל אשקלון ניצחה את בית"ר ירושלים

הפועל אשקלון מנצחת את בית''ר ירושלים 2:1 משערים של רודי חדד וג'וסיפ איבנצ'יץ', ציון צמח רק צימק את התוצאה. יובל נעים הורחק מהמשחק לאחר שלא ניאות להוראות השופט

פורסם בתאריך: 12.8.17 22:57

     

הפועל אשקלון ובית"ר ירושלים נפגשו הערב למשחק האחרון בבית ג' של גביע הטוטו. שתי הקבוצות הגיעו למשחק משוחררות מדאגות, לאחר שהקבוצה מהבירה עלתה לרבע הגמר וחניכיו של יובל נעים הודחו. המטרה – לבצע הכנה לליגת העל

כבר בדקה ה-16, כבש מספר 16 רודי חדד מהטובים בשורות הפועל אשקלון את שער היתרון. חדד קיבל כדור מאלעד גבאי שדהר באגף ימין ומסר לחדד שמצא את הפינה השמאלית של בוריס קליימן וקבע 1:0, שהייתה גם תוצאת המחצית. במהלך המחצית הראשונה השופט אלון יפת העיר מספר פעמים ליובל נעים שלא נאות להקשיב להערותיו ולא השאיר ליפת ברירה אלא להרחיקו מהמשחק ולהושיבו ביציע הכבוד.

בדקה ה-55 ג'וסיפ איבנצ'יץ' קיבל כדור שניתז מהגנת בית"ר ירושלים וניסה להשיב את הכדור לרחבה אך "בטעות" מצא את הקורה ופנימה. שער ביזארי של החלוץ הקרואטי שכיפר על החמצה מזעזעת כמה דקות קודם לכן. 2:0 מדהים להפועל אשקלון.

בדקה ה-64, ציון צמח הצליח לצמק את התוצאה בהופעת הבכורה שלו. השתלט על כדור אובד בתור רחבת החמש ובעט לקורה ופנימה. לשמחתם של האשקלונים, בית"ר ירושלים לא הצליחה לכבוש את שער השיוויון למרות לחץ כביר על שערו של ליאור חדריאן שהיה מצוין. 2:1 להפועל אשקלון בסיום.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר