ליאור פרסקובסקי עם מדליית הזהב (צילום: אלכס פרסקובסקי)

עושים את המיטב: 16 מדליות ל'מיטב אשקלון' בג'ודו

הג'ודוקאים הצעירים של נבחרת 'מיטב אשקלון' ממשיכים להרשים וקטפו 7 מדליות זהב, שתי מדליות ושבע מדליות ארד בסבב הראשון של גביע הג'ודו

פורסם בתאריך: 13.11.19 11:42

     

בשבת האחרונה, 9.11 נפתחה באופן רשמי עונת התחרויות 2019/2020 בענף הג'ודו לגילאים הצעירים. בשלב מוקדם יותר של העונה הנוכחית התקיימו שורה של תחרויות חשובות בינהם אליפות ישראל בוגרים ואליפות המדינה עד גיל 23.

בהיכל הספורט "מטרו-וסט" ברעננה נפתח בסופ"ש האחרון השלב הראשון בסבב גביע איגוד הג'ודו. ביריית פתיחה של העונה האולימפית נטלו חלק יותר מ-500 ספורטאיות וספורטאים מכל רחבי הארץ.
את מועדון הג'ודו מיטב אשקלון יצגו בתחרות 22 חניכיו של המאמן אייזיק מיקאילוב אשר התמודדו בשלל קטגוריות משקל וקבוצות גילאים החל מילידי שנת 2011 ועד גילאי קדטים (ילידי 2002 בוגרים יותר) לאורך יום שלם של קרבות מרתקים ולעיתים מורטי עצבים, לא פחות מ-16 ספורטאי מיטב אשקלון חזרו הביתה מעוטרי מדליות מכל הסוגים: 7 זהב, 2 כסף ו-7 ארד.

במקומות ראשונים ומדליות זהב בקטגוריות משקל שלהם זכו: אלן בבק (אלופת ישראל הטריה עד גיל 23 בתחרות שהסתיימה באותו אולם לפני כשבועיים), דניאל צוקרמן, שילה אלהרר, לאון דמידובסקי, מקס קרסנר, ליה בוגוסלבסקי וליאור פרסקובסקי.

מקס קרוסנר עם מדליית הזהב למשקל עד 38 ק"ג (צילום: אלכס פרסקובסקי)

במקום השני ומדליות כסף זכו משה אשורוב וליאב אשגרי.
כמו כן עלו על הפודיום עם מדליות ארד והמקום השלישי גלב שלודיאק, תתומר ליטבינוב, ליאם שטרית, אוון שולמן, נתנאל אשורוב, יניב המגניב קוזנצוב ויהונתן ברודסקי.
גם יתר ספורטאי המועדון שנותרו מחוץ לפודיום בסיכום יום התחרות, סיימו מדורגים: תומר אשרף, דני קרסנר, ג'ורג' אברם והראל אלהרר במקום החמישי, טל לאון ואורל בנו במקום השביעי.

מאמן מועדון הג'ודו מיטב אשקלון אייזיק מיקאילוב סיכם את הופעת בכורה של חניכיו בזירה הארצית כמוצלחת וציין אם זאת כי למחרת הניצחונות והחגיגות יחזרו הספורטאים לשגרת אימונים על מנת להתכונן היטב לאתגרים נוספים בהמשך העונה – ויש לא מעט כאלה: רק עד סוף השנה האזרחית צפויים לג'ודוקאי מיטב אשקלון תחרות נוספת מסבב גביע איגוד (30.11, רעננה) ותחרות לזכרו של דניאל לזר (29.12, חופשת חנוכה, מודיעין) כאשר חלק מספורטאי המועדון ישתתפו בנוסף גם בתחרות מסבב היוקרתי "גולדן ליג" בראשון לציון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר