מוטי איווניר. צילום ניר קידר

הפועל אשקלון הובסה 3:0 בביתה למכבי פ"ת

מוליכת הליגה הלאומית לא ריחמה על הפועל אשקלון ובאצטדיון סלה הביסה אותה 3:0 משערים של דור חוגי (דקה 18), תאי בריבו (דקה 79) ואוונדרו ברנדאו (דקה 81). ז'וליו סזאר הורחק בדקה ה-75, מוטי איווניר בצרות

פורסם בתאריך: 25.10.19 16:53

     

הפועל אשקלון התמודדה היום מול מכבי פתח תקווה, היורדת הטרייה לליגה הלאומית והפייבוריטית לעלות בסיום העונה. מוטי איווניר נאלץ להסתדר בלי ליאור חדריאן הפצוע ובמקומו פתח אופק עברי הצעיר. באשקלון קיוו שיתרון הביתיות ישחק לטובתם אך כבר בדקה ה-19 דור חוגי הפתיע את עברי מחוץ לרחבה וכבש שער נאה לרשת האשקלונית.

למרות פערי האיכות הפועל אשקלון הצליחה בעור שיניה לשמור על הפער מינימלי אך הרחקתו של החלוץ הברזילאי ז'וליו סזאר בדקה ה-75 טרפה את הקלפים. סזאר גלש בפראות לרגליו של בלם המוליכה, עומר דנינו, והשופט לא התבלבל והוציא לו את הכרטיס הצהוב השני ומיד לאחר את הכרטיס האדום. מכאן ואילך פתח תקווה השתלטה על המשחק. הפועל אשקלון ניסתה להשיג את השיוויון ותאי בריבו הוביל מתפרצת מהירה מנגד שהסתיימה עם שער של האחרון בדקה ה-79 שפרץ מאגף ימין. שתי דקות לאחר מכן הזר אוונדרו ברנדאו הפך את התוצאה לתבוסה כואבת עבור האשקלונים, כאשר כבר את השער השלישי. 3:0 בסיום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר