שער ניצחון. אבוחצירה (צילום: אורי קריספין)

בית"ר ירושלים תארח את הפועל אשקלון באצטדיון הברפלד

הקבוצה מהבירה בחרה לוותר על האירוח באצטדיון המושבה והעתיקה את המשחק לאצטדיון בראשון לציון הקרוב יותר. כרטיס למשחק יעמוד על 50 ש"ח

פורסם בתאריך: 8.8.17 18:05

     

בית"ר ירושלים החליטה היכן תארח את המשחק האחרון בגביע הטוטו נגד הפועל אשקלון. בעקבות המכבייה, שהתקיימה הקיץ באצטדיון טדי, כר הדשא של האצטדיון שרוי כרגע בשיפוצים וזריעה כדי להכינו לפתיחת הליגה ואינו כשיר לארח משחק כדורגל בשלב זה. בקבוצה מהבירה רשמו אומנם את אצטדיון המושבה כאצטדיון השני של המועדון במקרה שהקבוצה לא תוכל לארח באצטדיון הביתי שלה ואף אירחה את בוטב פלובדיב, מבולגריה במסגרת הליגה האירופית ונוהגת לארח שם במקרים רבים.

בסופו של דבר, בחרו בירושלים לקרב עבור אוהדי בית"ר ירושלים ואוהדי אשקלון את הדרך ובחרו לארח את המשחק באצטדיון הברפלד בראשון לציון. המשחק ייערך במוצאי שבת הקרובה בשעה 21:00 ואוהדי אשקלון ישבו ביציע המערבי וימוקמו בשער 1. כרטיס למשחק בקופות האצטדיון יעלו 50 ש"ח.

שתי הקבוצות מגיעות למשחק כאשר אין לו שום ערך ספורטיבי מלבד הכנה טובה לליגה. הפועל אשקלון הודחה מגביע הטוטו לאחר שצברה שני הפסדים מול הפועל באר שבע (3:0) ומ.ס אשדוד (1:0), שישחקו הערב ביניהם. לעומת זאת, בית"ר ירושלים הבטיחה את העליה ולא מן הנמנע שמאמנה שרון מימר יעלה בהרכב משני וייתן הזדמנות בהרכב לשחקנים חסרי ניסיון שיצטרכו להוכיח את עצמם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר