הפסד דרמטי. שחקני אשקלון (צילום: אורי קריספין)

יובל נעים: "אנחנו לא מחפשים תירוצים, אנחנו צריכים חיזוק"

יובל נעים לא מרוצה מהסגל של הקבוצה והתאכזב מהיכולת של השחקנים שקיבלו את ההזדמנות. "אנחנו צריכים להראות הרבה יותר טוב, זה לא יספיק לליגה נהיה חייבים לעשות מאמץ ולשנות"

פורסם בתאריך: 6.8.17 13:54

     

בהפועל אשקלון אמנם לא ייחסו חשיבות להפסד הדרמטי אמש למ.ס אשדוד משער של רועי בקל. בקבוצה הדגישו כי הצוות המקצועי החליט לתת הזדמנות לשחקנים שלא מיועדים לשחק בהרכב. למרות זאת, הצוות המקצועי יודע כי הקבוצה עדיין אינה מוכנה לליגת העל שתחל בעוד שבועיים, כאשר הקבוצה תתארח בסמי עופר ותתמודד נגד הפועל חיפה.

מאמן הקבוצה, יובל נעים, שעמד לראשונה על הקווים העונה התייחס להפסד: “אנחנו לא מתרגשים מזה שהפסדנו אלא מזה שאנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב, גם שנה שעברה הפסדנו, ידענו איפה לעשות את השינויים ועשינו. אני מאמין שגם הפעם נדע לעשות את השינויים כי אני מאוד מאוכזב ממה שראיתי היום. אנחנו צריכים להראות הרבה יותר טוב, זה לא יספיק לליגה נהיה חייבים לעשות מאמץ ולשנות”.

נעים שלא מרוצה מסגל הקבוצה, שלח אמירה ברורה לקברניטי הקבוצה, "אני יודע בדיוק מה הקבוצה הזו צריכה. אנחנו לא מחפשים תירוצים, אנחנו צריכים חיזוק של 2-3 שחקנים. אנחנו לא נראים טוב. זו תקופת הכנה, אני מאמין שבהמשך ניראה הרבה יותר טוב. אנחנו לא בלחץ, נטצרך שחקנים שיכולים לעזור לנו. אני מאמין שהשבוע כל השחקנים יעברו בבקרה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר