רודי חדד מול טום בן זקן. איך זה יגמר בשבת? צילום: אורי קריספין

בדקה התשעים: אשדוד גברה על הפועל אשקלון 1-0

האשדודים נראו טוב יותר לאורך כל המשחק ובזכות שער של רועי בקל גברו על המארחת שנותרה עדיין ללא שערי זכות

פורסם בתאריך: 5.8.17 21:56

     

המחזור השלישי בגביע הטוטו שנערך הערב (שבת), סיפק לנו 'דרבי' של שתי הקבוצות הדרומיות, הפועל אשקלון ומ.ס אשדוד. הקבוצה המארחת במפגש הייתה אשקלון, אך המשחק התקיים באצטדיון העירוני בראשון לציון, מאחר והאצטדיון של שתי הקבוצות נמצא כעת בשיפוצים.

ראובן עטר, שמונה ביום חמישי האחרון למאמנה של מ.ס אשדוד, לא העביר את המשחק מאחר והחוזה בין הצדדים טרם עבר את אישור הבקרה, ועל כן צפה במשחק מהיציע, כאשר עוזר המאמן רוני אווט עמד על הקווים. שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות לאחר שבמחזור הקודם ספגו שלושה שערים. הפועל אשדוד הצליחה גם לכבוש שער בודד במשחק מול בית"ר, אך אשקלון לא הצליחה לחדור את הגנת הברזל של הפועל באר שבע.

כל זאת כאמור התרחש בשבוע שעבר, כשהמשחק השבת היה סיפור אחר לגמרי. שתי הקבוצות הציגו משחק שקול ומאוזן, כאשר כבר לאחר 11 דקות של משחק אדילסון באהיה מאשדוד בעט בעיטה חופשית מכ-25 מטרים, שנהדפה בצורה רעה על ידי שוער אשקלון ליאור חדריאן ובמזל רב ההגנה האשקלונית הצליחה להרחיק את הכדור.

שתי דקות מאוחר יותר שוב כדור חופשי, הפעם לטובת המארחת, שנבעט טוב על ידי עוז ראלי והגיע לראשו של איבנצ'יץ שנגח החוצה.
בדקה ה-33 ראלי הצליח שוב להגביה טוב, הפעם לראשו של טל איילה שנגח גם הוא החוצה. לקראת סיום המחצית הראשונה הגיעה אשדוד למצב מסוכן מאוד, כאשר תום מונד קיבל מתנה בדמות כדור במרכז הרחבה, אך בעט החוצה.

המחצית השניה הייתה כולה בשליטה של אשדוד, כאשר כבר שלוש דקות לאחר הפתיחה חן עזריאל בעט מ-18 מטרים מעל לשער. מאוחר יותר בדקה ה-61 מאוריסיו בעט משני מטרים ישר לרגליו של חדריאן. בדקה ה-79 שוב הגיעה אשדוד למצב טוב, כשדין דוד בעט אלכסונית ממרחק של עשרים מטר, אך חדריאן הדף את הכדור לקרן.

על סף סיום המשחק הלחץ של אשדוד סוף סוף השתלם, כשמושל הגביה כדור טוב שהגיע לרגליו של בקל שבעט היישר לעבר השער, וקבע את תוצאת המשחק 1-0 לטובת האורחים מאשדוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר