צפוי להתמנות רשמית. אזולאי (צילום: דוברות הפועל אשקלון)

בהפועל אשקלון בטוחים: "אנחנו מגיעים כפייבוריטים לשבת"

הצוות המקצועי עקב אחרי המשחק של מ.ס אשדוד נגד בית"ר ירושלים והעביר למאמן יובל נעים מסר ברור לקראת שבת. הקבוצה צפויה להודיע היום על יאיר אזולאי כסקאוט של הקבוצה באופן רשמי

פורסם בתאריך: 1.8.17 17:50

     

הפועל אשקלון החלה לבצע את ההכנות לקראת המחזור השני בגביע הטוטו נגד מ.ס אשדוד במוצאי שבת הקרובה (19:45). בקבוצה מקווים שעד לפתיחת המשחק הקבוצה תעבור במלואה בבקרה התקציבית, אך גם בלעדי שחקני הרכש, באשקלון מאמינים כי הם מגיעים כפייבוריטים למשחק הקרוב.

עוזר המאמן אלי לוי והסקאוט יאיר אזולאי הגיעו ביום ראשון האחרון לצפות במשחקה של מ.ס אשדוד, שהפסידה לבית"ר ירושלים. השניים מכירים טוב את הקבוצה האשדודית, שלא ביצעה רכש ושינתה את פניה מהעונה שעברה. בקבוצה סימנו את ההתקפה כנקודת החולשה של אשדוד שנחלשה עקב עזיבתו של אור אינברום המוכשר לקבוצת גנט מהליגה הבלגית וסימנו את מאוריסיו כשחקן ממנו צריך להיזהר. גם באשדוד לא התרשמו מנגד מחוליית ההתקפה של הפועל אשקלון, אך למרות זאת צפוי משחק פתוח מרחבה לרחבה. "אנחנו קבוצה טובה יותר מאשדוד, שנחלשה השנה לעומת העונה שעברה, בניגוד אלינו", אמרו באשקלון. הצוות המקצועי יכול להיות מעודד מכך ששחקן הרכש הבולט הקיץ של אשדוד, הבלם הברזילאי, פאבריסיו סילבה ביקש להשתחרר היום מהקבוצה ונענה בחיוב.

מעניין לציין שאזולאי, בן ה-39, מוגדר כסקאוט, אך עדיין לא מונה רשמית לתפקיד. למרות זאת הוא כבר הצטרף מעשית לצוות המקצועי של הקבוצה ואף יצא עמה למחנה האימונים שנערך בבולגריה. אזולאי בחר לעכב את החתימה עד לאחר תום צום תשעה באב של סיבות דתיות, כך שההכרזה על המינוי צפויה להיות עוד הערב.

לכל אלו שקנו מנויים תתאפשר כניסה בחינם למשחק, כמדי שנה, כאשר כל מי שירצה להגיע לצפות במשחק ייאלץ להיפרד מ-30 ש"ח. הקבוצה תארח את הקבוצה מעיר הנמל באצטדיון הברפלד בראשון לציון, בשל השיפוצים שנערכים באצטדיון סלה, על מנת להכשירו לליגת העל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר