קוסטנטינוס. יצעיד את אשקלון קדימה? צילום: דוברות הפועל אשקלון

מבול של החתמות בהפועל אשקלון

עונת הכדורגל מתחילה עוד חודש, ועד אז המועדון אמור להחתים 18 שחקנים. הזמן הקצר והדוחק הביא לכך שתשעה שחקנים הוחתמו בזמן שיא. עכשיו נותר לקוות שבזמן הקצר שנותר יצליח המועדון להאיץ את ההחתמות הדרושות

פורסם בתאריך: 26.7.19 14:58

     

ביום שלישי השבוע נפרץ סכר ההחתמות בהפועל אשקלון: שבעה שחקנים הוחתמו ביום אחד, וההודעות של דובר הקבוצה נשלחו בזו אחר זו לעיתונאים. עוד החתמה ועוד החתמה. זאת נוסף להחתמה אחת משבוע שעבר ואחת נוספת ביום רביעי.

למזלו של הצוות המקצועי מתקיימים כעת משחקי גביע הטוטו, שנועדו לבחון שחקנים חדשים במטרה לעזור להם להתרשם ולגבש דעה, ובזכות זה סביר להניח שיוחתמו שחקנים נוספים. הצוות המקצועי אינו שולל את האופציה להחתים גם במהלך המחזורים הראשונים, זאת לאור סאגת הפירוק הזמני שמביא את הקבוצה לפתוח את העונה במינוס תשע נקודות.

המאמן מוטי איוניר לא נח ומחפש בנרות שחקנים ועושה זאת תחת לחץ של זמן כי העונה מתחילה עוד חודש, "חדר הלבשה לא בונים בחודש הראשון", אומר דובר הקבוצה.

אז שחקני הקבוצה נכון להיום הם: ליאור חדריאן, הקפטן והשוער של הקבוצה, והקשר אליעזר יוסף שהאריכו את חוזיהם; הבלם מוחמד שימי והמגן האחורי עדי קוסטנטינוס, שהיה קפטן בקבוצת הנוער של מכבי חיפה; המגן שי מושל, אשר שיחק בעונה האחרונה בהפועל פתח תקווה ובעברו במכבי קריית גת; אוראל חורב, ששיחק במחלקת הנוער בית"ר ירושלים ובעונה הקודמת שיחק בבית"ר נורדיה, ויאמר לזכותו כי נגע ושימש בתפקידים מגוונים כגון קשר/ בלם/ מגן; החלוץ מאמון קשוע, שראו בו שחקן פוטנציאלי בהפועל חיפה ואף שיחק בכמה משחקים בליגת העל; אדר אוואט, קשר אחורי, בן 22, בוגר מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, שנמנה בעונה החולפת עם סגל הקבוצה הבוגרת בליגת העל; אחרון ברשימה הוא הקשר רועי דיין, ששיחק בעונה האחרונה בהפועל מרמורק והיה הראשון לחתום.

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בקבוצה ביקשו גם להבהיר כי בניגוד לשמועות, רובי רגב לא מונה למנכ"ל הפועל אשקלון ולא מכירים בו כך במוסדות ההתאחדות. רגב, כך על פי הודעת המועדון, ישמש נציג מטעמו של ליאור דגן, המפרק הזמני של הפועל אשקלון ויחליף את צפריר בן יעקב. רגב שימש מנכ"ל קבוצת הפועל תל אביב עד אמצע העונה שעברה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר