יובל נעים. צילום אורי קריספין

מאוכזב? נעים לא הגיע לאימון של הפועל אשקלון

בהפועל אשקלון לא מתרגשים מההפסד 3:0 לאלופה הפועל באר שבע ומאמינים שהשנה הקבוצה תהיה טובה יותר. אכזבה אצל המאמן יובל נעים, שנעדר מאימון הבוקר, מכך שהקבוצה לא עברה עד כה בבקרה התקציבית

פורסם בתאריך: 30.7.17 18:54

     

ההפסד הצורם אמש 3:0 לאלופה הפועל בבאר שבע אמש לא גרם לאף אחד מהצוות המקצועי של הפועל אשקלון לצאת מגדרם. התוצאה, כך אומרים באשקלון, קצת משקרת לאחר שהקבוצה החזיקה מעמד במשך 68 דקות בסגל חסר מאוד וללא המאמן יובל נעים על הקווים. בצוות המקצועי שיבחו את עוזר המאמן אלי לוי שעמד על הקווים במשחק במקומו של נעים שלא עבר בבקרה המקצועית. זו היא אינה הפעם הראשונה שלוי עומד על הקווים, אך במשחק מול הפועל באר שבע בחוץ, הלחץ הרבה יותר גדול.

כזכור, גם את העונה שעברה פתחה הפועל אשקלון מול הפועל באר שבע בגביע הטוטו, אלא שאז התוצאה הייתה 5:0, במשחק בית, תוצאה שעשתה חסד עם הפועל אשקלון שהייתה ראויה לרדת מכר הדשא בתבוסה קשה בהרבה מכך. התוצאה אתמול ויותר חשוב מכך, הדרך בה שיחקה הקבוצה, היא סימן לכך שהפועל אשקלון מודל 2017/18, תהיה הרבה יותר טובה מאשתקד, לטענת הצוות המקצועי. הפועל אשקלון החזיקה מעמד בסגל רעוע עד הדקה ה-68, אך בעוד שהחילופים של מאמן האלופה, ברק בכר שיפרו את הקבוצה, כאשר שלושת החילופים (מוחמד גאדיר, דן איינבינדר ותומאש פקהארט) היו מאלו שהובילו את הבליץ על שערו של דלה איינוגבה ולניצחון המרשים, לוי נאלץ להכניס שחקני נוער צעירים ולא מנוסים ולמעשה הקבוצה "נחלשה".

יובל נעים לא הגיע היום לאימון הבוקר ומי שהעביר אותו במקומו הוא עוזר המאמן, לוי. יש כאלה שטענו שהסיבה לכך היא שנעים היה מאוכזב מאוד מכך שהקבוצה לא הצליחה להעביר את הקבוצה בבקרה התקציבית. נעים לא מבין כיצד הקבוצה מתקשה לאשר את הסגל בזמן לתחילת העונה במשך שלוש השנים האחרונות. בקבוצה ציפו שהסגל הקיים נכון לרגע זה יוכל להשתתף במשחקי גביע הטוטו ובאמצעותם לבצע הכנה טובה לליגת העל. בקבוצה רואים במשחקי גביע הטוטו דרך טובה להתכונן לליגת העל ולתת לשחקני הקבוצה זמן לרוץ יחדיו ולהתחבר על כר הדשא. למרות זאת, בקבוצה טוענים שהסיבה לכך היא שנעים לא חש בטוב והוא יעביר מחר את האימון. עם זאת, בהנהלה היו מרוצים מכך ששותפו 7 שחקני בית במשחק אמש, שזהו המספר הרב ביותר אי פעם. בעקבות ההשקעה הרבה של המועדון במחלקת הנוער בשנים האחרונות, יחד עם ההצלחה של קבוצת הנוער בשנתיים החולפות, גורמים בהנהלת הקבוצה מקווים שהצעירים יזכו לקרדיט מהמאמן גם בליגה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר