השחקנים שוחררו. שחקני הפועל אשקלון בימים יפים יותר צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

בית המשפט מינה מפרק להפועל אשקלון

בית המשפט המחוזי קיבל את העתירות שהוגשו מטעם איגוד השחקנים וחברת נ. ג'אן ומינה מפרק זמני לקבוצה. השחקנים שוחררו מחוזיהם. תומר גלאם: "יום עצוב לספורט באשקלון"

פורסם בתאריך: 4.7.19 15:21

     

שופט, בית המשפט המחוזי בב"ש, יעקב פרסקי, קיבל את העתירה שהגיש ארגון השחקנים יחד עם שחקני הפועל אשקלון באמצעות עו״ד שי אליאס והורה על מינוי מפרק זמני להפועל אשקלון. בית המשפט המליץ, שככל שחקן יהיה חופשי לחתום בכל קבוצה בה יחפוץ.

המנהל המיוחד שימונה יפעל מיידית לממש כספים בבקרה ובטוחות ככל שקיימות לטובת תשלום שכרם של השחקנים.

בימים הקרובים יחל המפרק מטעם בית המשפט בהליך הבראה ושיקום הקבוצה, לרבות החתמת מאמן, וסגל שחקנים שיפתחו את העונה הקרובה בליגה הלאומית.

בית המשפט בחר קבל את עתירת אגודים השחקנים יחד עם תביעת חברת נ. ג'אן שגם תובעת כספים מהעמותה בגין שירותי אבטחה ומוצרי דלק.

תגובת יו"ר עמותת וותיקי הפועל אשקלון: "צר לי שהעיריה ומי שבראשה עשו את הכל כדי לפרק את הקבוצה וכל זאת ממניעים פוליטיים. יכול להיות שעצם מינוי המפרק יחשוף את המניעים האמיתיים של ראש העיר לבקשת הפירוק וגם יחייב את העירייה לשלם, אנחנו העמותה נפעל לטובת הקבוצה ככול שנוכל".

אמנון גלולה

אמנון גלולה

תגובת ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, להחלטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע על מינוי מפרק זמני לקבוצת הפועל אשקלון

ראש העיר, תומר גלאם: "זהו יום עצוב לכדורגל באשקלון והאחראית הבלעדית לכך היא עמותת ותיקי הפועל אשקלון, שניהלה את הקבוצה בצורה כושלת, חסרת אחריות, בזבזנית וחסרת כל הגינות. היום, אנחנו רואים לאן הביאו אותנו אותם גורמים פוליטיים ואינטרסנטיים שעשו בקבוצה כבשלהם תוך ניצול משווע של כספי ציבור ותוך התעלמות בוטה מצרכיה האמיתיים של הקבוצה ושחקניה וזלזול ברגשותיהם של האוהדים. צר לי על אוהדי הקבוצה אך יחד עם זאת אנחנו עם הפנים קדימה וכולי תקווה שהפועל אשקלון תזכה לימים טובים יותר. חשוב לי לציין שעשינו כל שביכולתנו על מנת למנוע את ההליך הזה ואת תוצאותיו המבישות, אך חברי העמותה החזיקו בה כבני ערובה. בית המשפט עשה לזה סוף. נשתף פעולה עם המפרק על מנת שיוכל להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה אליו הגיעה ולהבריא אותה".

ראש העירייה, תומר גלאם והמנהל הטכני של הקבוצה, צ'יקו מגיה

ראש העירייה, תומר גלאם והמנהל הטכני של הקבוצה, צ'יקו מגיה

נוסיף כי בכוונת עיריית אשקלון לפרסם את כל האמת אודות העמותה שניהלה בשנים האחרונות את קבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון, בהמשך ובהרחבה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר