מי ישלם? "יואב הסעות".

למה בוטלה ההסעה של אוהדי הפועל אשקלון?

הפועל אשקלון החליטה לבטל את ההסעה למשחק הערב באר שבע בטענה שאין היענות מצד האוהדים. אבל אוטובוס שהוציא יואב מצרפי בהתנדבות התמלא ב-44 אוהדים

פורסם בתאריך: 29.7.17 21:19

     

החשיפה של 'כאן דרום' ביום שישי האחרון, עשתה לא מעט רעש במהלך היומיים האחרונים. כמו שפורסם, הפועל אשקלון מחזיקה בחוב בסך 19 אלף שקלים לחברת ההסעות "יואב הסעות", בבעלות יואב מצרפי, שמספקת אוטובוסים לשירות הקבוצה מאז איתמר שמעוני פרש חסותו על קבוצת הכדורגל. בהנהלת הקבוצה כעסו מאוד על מצרפי שדיבר עם 'כאן דרום'.

היום (ש', 21:00) תפתח הפועל אשקלון את העונה באופן רשמי כאשר תתארח מול האלופה הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. במשך 4 השנים האחרונות הפועל אשקלון סיפקה לאוהדי הקבוצה הסעה למשחקי החוץ של המועדון בכל רחבי הארץ, באמצעות חברת ההסעות של מצרפי. לאחר הפרסום, הודיעה הפועל אשקלון בדף הפייסבוק שלה: "בשל חוסר היענות מצד אוהדים – לא תצא בשבת הסעה למשחק החוץ נגד הפועל באר שבע".

מה שקברניטי הקבוצה לא ציפו לו הוא שההסעה לאצטדיון טרנר תצא בכל זאת, ללא עזרתם, לאחר שמצרפי בחר להסיע 44 מאוהדי הקבוצה לאצטדיון טרנר בהתנדבות.

מראים היענות. אוהדי הפועל אשקלון (צילום: דף האוהדים הרשמי)

מצרפי אמר הערב ל'כאן דרום': "לפני שבוטלה ההסעה מטעם הקבוצה, הובהר לי שזאת הפעם האחרונה שאסיע את האוהדים, שאותם אני מלווה מליגה א' ועד עכשיו ולכן בחרתי להסיע את האוהדים בתור מתנת פרידה שלי מהם", אומר מצרפי. "כל הסיפור הזה הוא נטו נקמה, מפני שאי אפשר לומר שאין היענות של האוהדים".

עד לרגע זה, לא התקבלה תגובת המועדון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר