לא חושש. ראלי צילום: דוברות הפועל אשקלון

בשניה האחרונה: הפועל אשקלון הפסידה 3:2 לבית"ר ירושלים

שערים של מירקו אורמוש ודן מורי (עצמי) לא הספיקו לחניכיו של יובל נעים שהפסידו 3:2 לבית"ר ירושלים במגרש האימונים שלה. בקבוצה ישנה אכזבה מאיבנצ'יץ' שהציג יכולת פושרת

פורסם בתאריך: 25.7.17 21:45

     

הפועל אשקלון שיחקה הערב (17:30) את משחק האימונים הראשון שלה מאז חזרה ממחנה האימונים מול בית"ר ירושלים במגרם האימונים הסמוך לאצטדיון סלה. הפועל אשקלון פתחה את המשחק עם הרכב חזק יחסית בעוד בית"ר ירושלים נתנה מנוחה בתחילה לכוכביה ופתחה עם שחקנים של קיבלו הזמנות עד כה. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה לכל אורכו.

מסכת השערים החלה בדקה ה-38 בית"ר זכתה לכדור עונשין אותו כבש הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו. בדקה ה-48 יעקב בריהון מצא את אמיר עגייב שמול איינוגבה לא התבלבל וקבע 2-0. בדקה ה-60, גם הפועל אשקלון מקבלת פנדל, אותו מירקו אורמוש תירגם לשער וצמצם את התוצאה ל-2:1. שתי דקות מאוחר יותר, בעיטה של מושיקו לוגסי פגעה בדן מורי והכדור נכנס לשער 2:2. רגע לפני שריקת הסיום יוסי בניון הצליח להכניע את דלה איינוגבה ולנצח את המשחק בעבור בית"ר ירושלים. 3:2 בסיום.

גורמים בקבוצה הביעו אכזבה מיכולתו של החלוץ המוכשר ג'וסיפ איבנצ'יץ' שהציג יכולת פושרת ובמהלך רוב המשחק ערך אימוני פיזיותרפיה עם מאמן הכושר גילי מסיקה. אותם גורמים ציינו כי הם מרגישים כי איבנצ'יץ' "עושה טובה שהוא משחק והראש שלו לא נמצא באשקלון. הוא לא עושה רושם של מישהו שרוצה להיות פה".

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, ברניסלב יובאנוביץ', אבי מלכה, עוז ראלי, מילאן סמיליאניץ', רודי חדד, מירקו אורמוש, שון מלכה, טל איילה, שרון גורמזנו. כמו כן שותפו: טל מכלוף, מושיקו לוגסי, שי חדד וג'וסיפ איבנצ'יץ'.

בית"ר ירושלים: סתיו שושן, אבישי כהן, אנטואן קונט, טל כחילה, חן דילמוני, אור ועקנין, יעקב בריהון, אמיר עגייב, ז'אורז'יניו ואנתוני וארן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר