ניצחון גדול לאליצור 'איתו' אשקלון על הפועל עפולה

אליצור 'איתו' אשקלון הביסה את עפולה

הקבוצה האשקלונית רשמה ניצחון שישי ברציפות על הפועל עפולה 102:85 ותפגוש את הפועל גליל עליון במסגרת רבע גמר הפלייאוף. שישה שחקנים עם דאבל פיגרס

פורסם בתאריך: 2.4.19 22:04

     

אליצור 'איתו' אשקלון עושה את הבלתי ייאמן ורושמת ניצחון שישי ברציפות עם תום העונה הסדירה. חניכין של אבי סוכר, אירחו הערב את הפועל עפולה במסגרת המחזור האחרון של הליגה הלאומית הסדירה. כבר בפתיחה אליצור היממה את האורחים עם 10:0, בעזרת האדיבה של בילי מקשפרד וניב ברקוביץ' ששלטו ביד רמה במשחק הערב.

אליצור 'איתו' שמרה על היתרון מהפתיחה והצליחה לצבור פער משמעותי מהיריבה הצפונית, שרדפה אחריה לכל אורך המשחק ללא הועיל. מחצית שנייה גדולה של טיילר סמית' סגרה עניין והקבוצה האשקלונית ניצחה 102:85 ותפגוש את הפועל גליל עליון ברבע גמר פלייאוף העלייה לליגת העל.

קלעו לאליצור 'איתו' אשקלון: טיילר סמית' 23 (10 רב'), בילי מקשפרד 21 נק' (10 רב', 6 אס', 5 חטיפות), ניב ברקוביץ 15 נק' (11 אס'), חן כלפון 12 נק', עידן רג'ואן 11 נק', יוני דרעי 11 נק' (6 אס'), איגור מאיור 7 נק', בר אסייג 2 נק'.

קלעו להפועל עפולה: אנדרה אנדרוז 26 נק', אביאל לוי 14 נק' (8 רב'), ירין איינהורן 13 נק' (9 רב'), ארד הררי 11 נק', בן קרטר 10 נק' (9 רב'), גיא פרבר 7 נק', רום קורנליוס 4 נק'.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר