השער שלו לא עזר. אליאור משעלי. צילום: דוברות הפועל אשקלון
שער נוסף. אליאור משעלי. צילום: דוברות הפועל אשקלון

חוזרים לעניינים? 2:1 להפועל אשקלון בבית

חניכיו של שלומי דורה חזרו לנצח לאחר שעוז פרץ בפנדל (דקה 45) ואליאור משעלי (דקה 63) הבקיעו את השערים. עומר בבו-פה צימק זמנית עבור האורחים. הפועל אשקלון סיימה את העונה הסדירה במקום השישי

פורסם בתאריך: 1.4.19 20:52

     

לאחר ההפסד המביש לאחי נצרת ובתום השביתה הקצרה אמש, שחקני הפועל אשקלון חזרו לביתם באצטדיון סלה, שם אירחו את עירוני רמת השרון. משחק זה כזכור נדחה עקב המצב הביטחוני. בתום משחק זה תינעל העונה הסדירה בליגה הלאומית והקבוצה תחל את משחקי הפלייאוף העליון. מנגד, רמת השרון שבביתה סיימה בתיקו מאופס מול אשקלון, נמצאת במקום ה-15 ומנסה להילחם נגד הירידה לליגה א'.

רגע לפני תום מחצית משמימה ביותר, גל מאיו תפס בחולצה אשקלונית והשופט, טל זטלמן, הורה על הנקודה ללא היסוס. עוז פרץ ירה שמאלה, השוער פנה ימינה וזה 1:0 למארחים. שער 5 לפרץ שהפך ללא ספק לשחקן החשוב באשקלון ולמחליפו של גל צרויה המצוין שעזב.

1:0 להפועל אשקלון במחצית.

בדקה ה-48 טעות של טאדס קיאנסקס איפשרה לעומר בבו-פה להשוות עם תחילת המחצית השנייה. 1:1. בדקה ה-63, אליאור משעלי, שכבש את השער המצמק ממול אחי נצרת הגיח לרחבה ומול השוער לא התבלבל וקבע 2:1 חשוב להפועל אשקלון. רמת השרון לחצה היטב אך הגנת הפועל אשקלון הצליחה להסתדר עם התקפת האורחים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר