ניניס משמאל. ההחטאה לא הפריעה לאשקלון לנצח. צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

עקב ההסלמה: שני משחקים בארבעה ימים להפועל אשקלון

פורסם בתאריך: 29.3.19 17:39

     

בהפועל אשקלון עברה שבוע לא פשוט עם דחייתו של משחק הליגה שאמור היה להתקיים ביום שני מול רמת השרון.

ההסלמה בדרום הביאה להחלטת פיקוד העורף להורות על דחיית המשחק עקב חשש מהתקהלות גדולה במשחק הכדורגל, ובשיתוף עם עיריית אשקלון הוחלט פה אחד לדחות את המשחק. אף שבהפועל אשקלון הודיעו כי המשחק ייערך למחרת, ביום שלישי, גם מועד זה נדחה ביום המשחק, עקב העובדה שעדיין לא הושגה הפסקת אש.

המועד הרציונלי יותר נקבע ליום שני הקרוב בשעה 19:00. המשמעות: הפועל אשקלון תשחק ביום שישי הקרוב את משחק הליגה מול אחי נצרת, שנקבע מבעוד מועד, ולמעשה שלושה ימים לאחר מכן תקיים את משחק ההשלמה מול רמת השרון.

במועדון לא התאמנו במהלך השבוע במשך יומיים עקב המצב, וכעת ייאלצו להתמודד עם שני משחקים בתוך ארבעה ימים – מצב לא אופטימלי כלל לקבוצת כדורגל.

בפן המקצועי, הרי שקבוצתו של שלומי דורה מקווה לחזור למסלול הניצחונות בשישי הקרוב במשחק החוץ בצפון מול קבוצה שבמחזור האחרון ניצחה את הטוענת לכתר הפועל כפר סבא לאחר שהפכה תוצאה של 0:2 ל-3:2 גדול מבחינתה. “אי אפשר להקל ראש באחי נצרת אחרי המשחק האחרון שלה, נבוא בשיא המוכנות ונקווה לחזור עם נקודות”, אמרו במועדון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




שחקני הקבוצה עדיין לא קיבלו שכר נכון לכתיבות שורות אלו (ד’), ובמועדון נמסר בתגובה לכך: “עקב בעיות טכניות חל עיכוב בתשלום שכר השחקנים והצוות המקצועי לחודש פברואר. אנו תקווה כי בימים הקרובים תיפתר הבעיה וישולמו המשכורות”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר