קבוצת ניסאן. זוכת העונה שעברה

העונה ה-11: כדורגל חופים באשקלון חוזר

המרענן הרשמי של הקיץ האשקלוני יוצא לדרך ביום שישי 4.8, גם הפעם תחת החסות של קרלסברג

פורסם בתאריך: 21.7.17 16:43

     

למרות ההשתהות והאיחור בפתיחת ליגת כדורגל החופים של אשקלון, גם השנה היא תתקיים ואף תחגוג הקיץ עונה מספר 11. ליגת כדורגל החופים בעיר הדרומית, אשר הפכה ללא ספק למרענן הרשמי של חודשי הקיץ החמים, תיפתח ביום שישי 4.8 ותימשך כחודש ימים. גם הפעם קרלסברג תעניק את החסות הראשית לטורניר שיתקיים מדי יום שישי בחוף בר כוכבא באשקלון ובשיתוף המחלקה לספורט של עיריית אשקלון. ההכנות לקראת פתיחת האירוע נמצאות בעיצומן. כמו עשר השנים הקודמות, איש התקשורת שלומי לוי ימשיך להיות הראש ויעמוד מאחורי המיזם המבורך.

"אין ספק שבטורניר החופים של אשקלון מושקעת המון מחשבה, המון זמן ולא מעט משאבים", אמר מנהל המחלקה לספורט בעיריית אשקלון מרסלו בורדמן. "אנו במחלקה לספורט גאים בטורניר החופים ומברכים כל יזם שיסחוף אחריו את הספורט בעיר קדימה".

ליגת כדורגל חופים באשקלון

קיץ על החוף

בטורניר עצמו יתחרו שמונה קבוצות על תואר האליפות, ואין ספק שתחרויות אלו ימשכו אחריהן אוהדי ספורט רבים בכל יום שישי, כפי שהורגלנו לראות בשנים עברו. כניסתה של קרלסברג כנותנת החסות הראשית לטורניר תשדרג משמעותית את הליגה שנערכת בשיתוף המחלקה לספורט בעיריית אשקלון.

ראש העירייה בפועל תומר גלאם אמר: "רצועת החוף של אשקלון עוברת מהפכה של ממש, עם פיתוח מואץ של מרכזי בילוי, נופש ופנאי, טיילת עם שבילי הליכה ושבילים לרוכבי אופניים ועוד שורה של פרויקטים שיציבו את אשקלון על מפת התיירות הבינלאומית. ליגת כדורגל החופים של אשקלון היא מסורת מדהימה שאנו נדאג לשדרג ולהשקיע בה את מרב המשאבים והמאמצים בכל שנה, גם השנה״.

ליגת כדורגל חופים באשקלון

חוף בר כוכבא שוב יארח

יוסי כהן, חבר מועצת העיר והממונה על הספורט בעיריית אשקלון, ציין: "ליגת כדורגל החופים של אשקלון היא פרויקט מרשים היא מקרבת סביבה עשרות שחקני כדורגל, כוכבי עבר, הווה ועתיד ומאות צופים שמגיעים בימי הקיץ ליהנות מחוף ים מטופח, ממוזיקה טובה ומצפייה בכדורגל. אין ספק שהטורניר הולך ומשתבח עם השנים, וכולי תקווה כי גם בשנים הבאות נדאג לטפח את ענף הכדורגל חופים ונירתם ככל שניתן על מנת שהמסורת הזאת באשקלון תימשך עוד שנים ארוכות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר