יציע הכבוד באצטדיון סלה (צילום: שגיא הרשקו)

אין כבוד: למה סגרו את יציע הכבוד באיצטדיון?

קרע בהנהלה סביב חלוקת הזמנות למקורבים גרמו לראש העיר תומר גלאם לסגור את יציע הכבוד. יו"ר הפועל אשקלון, פרוספר וקנין: "היציע נסגר עקב שיפוץ. הרצון לצייר סכסוכים ומה שאומרים זה קשקוש". בינתיים, האוהדים שמחים אבל הספונסרים זועמים

פורסם בתאריך: 26.2.19 20:30

     

במהלך יום שישי האחרון, החליט ראש העיר, תומר גלאם, כי ברצונו לסגור את יציע הכבוד באצטדיון סלה שבאשקלון בשל אי סדרים בחלוקת ההזמנות. יציע הכבוד הוא יציע מבודד בחלקו המזרחי של האצטדיו ומאכלס כמאה איש, מכיל מושבי vip ובעת שהקבוצה הייתה בליגת העל היו מנויי יציע הכבוד נהנים מכיבוד רב, עליו היה אמון רוז'ה חטב. היציע מאוכלס בנציגי העירייה, הנהלת הקבוצה, הספונסרים, אוהדים אמידים ואורחי כבוד. בעת שהקבוצה הייתה בליגת העל היו מנויי יציע הכבוד נהנים מכיבוד רב, עליו היה אמון רוז'ה חטב. מנוי ליציע הכבוד עולה 5,000 ש"ח. העונה, הירידה העזה בכמות הקהל לא פסחה גם על היציע המדובר ובתקופה האחרונה הוא מאכלס רק כ-50% מתכולתו כאשר רובם לא רכשו כדת וכדין מנוי כבוד.

מהנהלת הקבוצה נמסרו שתי גרסאות שונות לנסיבות שהובילו לכך. חלק מהנהלת הקבוצה הפנו אצבע מאשימה לקרע בהנהלת הקבוצה בין יו"ר הקבוצה, פרוספר וקנין לבין המנהל הטכני, צ'יקו מגיה, סביב חלוקת הזמנות ומנויים ליציע הכבוד למקורביהם. "ראש העיר יודע עכשיו מי הוא הגורם הבעייתי בקבוצה ומי לא", אמר גורם בקבוצה. וקנין מצדו טוען כי היציע נסגר עקב רצון העירייה לערוך בו מספר שיפוצים. "הרצון לצייר סכסוכים ומה שאומרים זה קשקוש. אם אלה הדברים שמתעסקים בהם מצבנו טוב", אמר וקנין.

 

גלאם, שהגיע בעת האחרונה למשחקי הפועל אשקלון לא אהב את כמות האנשים שהוזמנו ליציע בחינם, למרות שכרטיס ליציע הכבוד עולה סכום רב ואמור לעזור לקופת המועדון. בשל כך החליט גלאם להקפיא את השימוש ביציע זה עד לתום הסיבוב השני וצפוי להיסגר עד תום העונה. גלאם דרש מראשי הפועל אשקלון לקחת את הנושא ברצינות ולהפחית בכמות ההזמנות שניתנות לאוהדים המקורבים.

אילן אלמליח, אוהד הקבוצה הגיב ברשתות החברתיות: "כל הכבוד לראש העיר תומר גלאם תמשיך לנקות. במקום יציע הכבוד הפך ליציע הקומבינות". אוהד נוסף אמר: "הגיע הזמן שביציע הכבוד ישבו אנשים מכובדים או שקנו את הזכות לשבת במקום בכסף רב ולא רק מקורבים בשקל ורבע".

גם אוהדת הקבוצה ונציגת קבוצת אלעזרא, דורית אלעזרא כעסה על ההחלטה: "בתור נציגת הספונסר הראשי, אשר מגיעה כמעט לכל המשחקים, אשקול אם להמשיך לתרום לקבוצה בעונה הבאה בעז"ה. אין ספק שזאת הפרה בוטה של ההסכם".

מעיריית אשקלון נמסר: "אין תגובה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר