הפועל אשקלון מארחת את הפועל מרמורק (צילום: שגיא הרשקו)

מחצית מוחצת: 4-2 לאשקלון על מרמורק

מחצית ראשונה מדהימה של אשקלון, פירקה את מרמורק. אסי גומה (25), עוז פרץ עם צמד (32,28) ותומר לוי בדקה ה-41 קבעו 4:0 כבר בחצי הראשון. כהן רק צימק בדקה ה-84.

פורסם בתאריך: 22.2.19 16:50

     

המחזור ה-25 זימן לאצטדיון סלה בעיר את המשחק החשוב בין הפועת אשקלון להפועל מרמורק. הקבוצה מרחובות, ששייכת לזמר אייל גולן הצליחה להתאושש בשבועות האחרונים ותקווה להמשיל לעשות זאת גם על חשבונם של חניכיו של שלומי דורה שהובסו בשבוע שעבר על ידי הפועל עפולה.

דורה בחר לפתוח בהרכב עם עומרי לוזון לצדם של לוטם זינו וטאדאס קיאנקס כשלישיית הגנה. בשער שוב פתח יאיר הדר הצעיר.
בדקה ה-25 עוז פרץ הגיח מהאגף הימני ומצא את אסי גומה שהתקשה להשתלט אבל בסופו של דבר הצליח להבקיע במן מספרת ולהעלות את אשקלון ליתרון 1:0 בניגוד להלך הרוח במשחק.

בדקה ה-28 בן מלכה ירה מ-30 מטר כדור אדיר למשקוף אך הכדור לא נכנס וגומא פספס את הכדור החוזר. דקה לאחר מכן כדור שהוגבה מן האגף השמאלי לראשו של לוטם זינו שמצא מקרוב את פרץ שנגח פנימה בקלילות. 2:0 לאשקלון. בדקה ה-30 דודי הלל מצא את עצמו מול יאיר הדר הצעיר אך במקום לנסות לכבוש חיפש למסור בצ'יפ ופספס הזדמנות גדולה לצמצם את התוצאה.

דקה 32 וזה כבר 3:0. עוז פרץ פרץ באגף השמאלי, חתך ימינה בעט כדור טוב, שפגע בפיטר וואהב, הסתובב לחיבורי הקורות והשלים צמד גדול תוך 2 דקות. בדקה ה-41 הפועל אשקלון כבר מפרקת. תומר לוי, המגן הימני, פורץ באגף. חותך. שמאלה ושולח כדור מסובב לצד הרחוק של השער. 4:0 ענק של אשקלון. זו גם תוצאת המחצית.

בדקה ה-84, ליאל כהן צימק את התוצאה וסיפק שער כבוד להפועל מרמורק, בדקה ה-90 שוב כהן ניצל ריפיון בהגנה עבר שני שחקנים ובעט פנימה 4:2 להפועל אשקלון בסיום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר