אוהדי הפועל אשקלון. צילום: אורי קריספין
אוהדי הפועל אשקלון. צילום: אורי קריספין

בורחים לכיוון הלא נכון: הפסד נוסף להפועל אשקלון

שלומי דורה וחניכיו הובסו 4:1 מול הפועל עפולה בחוץ, כאשר כל השערים הובקעו במחצית הראשונה. ניניס העלה ראשון בבעיטה נהדרת (12), גל קעטבי (21), דור כוכב (37), יוריצה גרנץ (42) ואדריאן רוצ'ט (89) כבשו למארחים

פורסם בתאריך: 18.2.19 20:54

     

הפועל אשקלון יצאה הערב להתמודדות קשה מול הפועל עפולה בחוץ, במסגרת המשחקים שינעלו את מחזור 24. הפועל אשקלון יצאה עם מוטיבציה רבה כאשר היא נמצאת 2 נקודות בלבד מהפועל כפר סבא שנמצאת במקום השני ופוגשת במקביל את מוליכת הטבלה הפועל נצרת עילית, לה יש 42 נקודות, 5 נקודות בלבד מהפועל אשקלון. למרות הרצון, בהפועל אשקלון חסרים את ליאור חדריאן המצוין שנפצע בכתפו וייעדר כחודש ולא שיחק הערב.

ההתחלה הייתה חלומית. בדקה ה-12 סיטוריס ניניס בעט כדור חופשי מאגף שמאל כדור חזק שקפץ על האדמה, הטעה את השוער ונכנס פנימה. למרות שער היתרון האשקלונים "עלו לישון". בדקה ה-21, גל קעטבי השווה את התוצאה והשתיק את מעט האוהדים האשקלונים שהגיעו. בדקה ה-37 היה זה דור כוכב שהכניע את יאיר הדר הצעיר ויוריצה גרנץ חתם את התוצאה כבר בדקה ה-42 וקבע 3:1 למארחים. בדקה ה-89 אדריאן רוצ'ט, אקס הפועל אשקלון בעונה שעברה, כבש את הרביעי רגע לפני שריקת הסיום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר