מכחול לירוק. מכלוף מוצג השבוע בכפר סבא
מכחול לירוק. מכלוף מוצג השבוע בכפר סבא

“לא אבידה גדולה”: טל מכלוף עזב את הפועל אשקלון

המשבר בהפועל אשקלון גרם לכמה שחקנים להבין שהם צריכים למצוא להם מקום אחר לשחק בו. הראשון שמיהר לחתום במועדון אחר הוא טל מכלוף, שברח העונה גם מכפר סבא וחזר אליה עכשיו. במועדון לא מתרגשים ממנו וגם לא מהמאמן שעושה קולות של “תתפסו אותי”

פורסם בתאריך: 1.2.19 14:05

     

אחרי השבועיים הקשים שעברו על קבוצת הכדורגל העירונית, אשר כללו מלחמות כוח בין ראש העירייה תומר גלאם למנהל התפעול צ’יקו מגיה, נראה כי הפועל אשקלון לקראת עידן חדש. השחקנים אמורים לקבל את שכרם בסוף השבוע הנוכחי, ולפיכך ימשיכו לעבוד במועדון ויעמדו לרשותו של המאמן שלומי דורה גם במשחק הקרוב. גלאם נתן אור ירוק להעברת כספי התמיכה לקבוצת הכדורגל, ובתמורה לכך יוחלפו חברי העמותה, אקט שייתכן שכבר ייצא אל הפועל לאחר כתיבות שורות אלו.

במסגרת שליטתו של גלאם בקבוצת הכדורגל מי שאמורים לקחת פיקוד עד אשר יוחלט אחרת הם יו”ר הקבוצה – שאמנם פוטר אך יחזור – פרוספר וקנין, והדברים נכונים גם בנוגע לדובר הקבוצה שלומי לוי. נכון לעכשיו קיימות משרות פנויות בהפועל אשקלון עם עזיבתו של מנכ”ל הקבוצה דרור אלמלם ועזיבתו הצפויה של מנהל התפעול צ’יקו מגיה. לא מעט אנשים לוטשים עיניים כעת לעבר תפקידים אלו, ויהיה מסקרן לראות את מי יחליט תומר גלאם למנות.

היו ימים. אלמלם, גלאם ומגיה בימים יפים יותר. צילום אורי קריספין

היו ימים. אלמלם, גלאם ומגיה בימים יפים יותר. צילום אורי קריספין

לאחר הצהרתו של גלאם כי הוא רוצה למכור את הקבוצה כשזו תהיה בליגת העל, יהיה מעניין לראות אם מלבד העברת המשכורות לשחקנים ראש העירייה ירים את הכפפה ויפעל למען החתמת שחקנים רגע לפני סגירתו של חלון ההעברות ב-5 לפברואר.

האופציה הירוקה של מכלוף

בתוך כך, מי שלא המתין שתיפתר הסאגה ומצא לעצמו בית חדש הוא קפטן הקבוצה טל מכלוף שחתם באמצע השבוע בהפועל כפר סבא, יריבתה של אשקלון בליגה הלאומית. כזכור, אין זו הפעם הראשונה שמכלוף חותם בקבוצה מהשרון לאחר שעשה זאת כבר בקיץ האחרון. אלא שמכלוף, שלא הסתדר דאז עם המדיניות ושעות האימונים של הכפר-סבאים מיהר לעשות פניית פרסה ולחזור לקבוצת נעוריו לאחר שהמנכ”ל דרור אלמלם ומנהל התפעול צ’יקו מגיה הסכימו לקבל אותו חזרה, לא לפני שמכלוף עצמו שילם קנס יציאה מהחוזה שלו בכפר סבא. כעת האופציה הירוקה שוב עלתה על הפרק מבחינתו של הבלם לאחר הכאוס שנוצר באשקלון.

מכלוף קיבל את ההצעה יממה לאחר שהשחקנים התבשרו כי הם “משוחררים” מהקבוצה ואף שבאשקלון ידעו על הפנייה מכפר סבא, הם לא הצליחו להשאירו וספק אם ניסו. “טל בחר להתעסק בחצי השנה שנותרה נטו בכדורגל”, אמר מקורב לשחקן ל"כאן דרום" ולמעשה הסביר את פשר עזיבתו.

מכלוף בימים אחרים. צילום: אורי קריספין

מכלוף בימים אחרים. צילום: אורי קריספין

מכלוף עצמו לא היה מוכן להתראיין ואף ציין כי יעשה זאת רק בסיום העונה. נדמה כי גם לו יש בטן מלאה על ההתנהלות האחרונה של אנשי המועדון. שעות האימונים בכפר סבא שונו ויערכו מדי יום בשעה 12:30, זאת לאחר שגם המאמן הוחלף בתווך, ולכן גם המכשול הזה הוסר מבחינתו של מכלוף בדרך לחתימה בירוק.

באשקלון לא ביכו יתר על המידה את עזיבתו של הקפטן וגורם במועדון אף אמר לאחר מכן: “לא מדובר באבידה גדולה, הוא עוד יחזור על ארבע כמו שחזר בפעם האחרונה. כל פעם שיש בעיות הוא הראשון לברוח”. מלבד מכלוף, שכבר עזב, באשקלון יש גם מי שמתנדנדים. גל צרויה, שחר הירש וניסן דנון לא התאמנו יחד עם שחקני הקבוצה לאורך השבוע ואף לא השתתפו במשחק הבית מול הפועל עכו ביום שישי האחרון.

טל מכלוף. יקבל הרכב. צילום: אורי קריספין

טל מכלוף. יקבל הרכב. צילום: אורי קריספין

שלושתם לא מעוניינים להישאר במועדון, כאשר בנוגע לצרויה עדיין נעשים מאמצים להשאירו בקבוצה. השבוע שוחחו עמו פרוספר וקנין וצ’יקו מגיה בניסיון נוסף לגרום לו לחזור בו, אך נכון לעכשיו טרם הצליחו. על מנת לשמור על כושר צרויה התאמן השבוע בשורות הפועל פתח תקווה, אך אין זה מעיד כי יצטרף לקבוצה ממלאבס. לעת עתה הירש ודנון מתאמנים באופן עצמאי עם מאמן כושר אישי.

“דורה מוזמן ללכת”

בנושא אחר, משחק התיקו (1:1) בין אשקלון לעכו בשישי שעבר הרחיק את אשקלון עוד יותר מחבורת הצמרת ומהסיכוי להעפיל לליגה הראשונה, דבר שהוציא את הרוח מהמפרשים אצל המאמן שלומי דורה. האחרון בחר להתראיין בסוג של ייאוש לכלי התקשורת ואף רמז כי ייתכן שיעזוב את הקבוצה בשל התרחקותה מהצמרת. “אני לא יודע אם שווה לי לבוא את כל הדרך הזאת בשביל לא להילחם על עלייה”, אמר המאמן בהתייחסו לנסיעה הארוכה שהוא עושה מדי יום מהצפון הרחוק לאשקלון. במועדון לא אהבו כלל וכלל את התבטאותו של דורה, ויש מי שאמרו: “אם הוא מאיים, הוא גם מוזמן ללכת”.

שלומי דורה. צילום: נמרוד גליקמן

שלומי דורה. צילום: נמרוד גליקמן


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בתוך כך, למרות כל זה, דורה עדיין במועדון ואף יעמוד על הקווים במשחק המסקרן מול הפועל כפר סבא בחוץ. ספק אם מישהו באשקלון מאמין שבעונה כזאת עוד ניתן לגנוב את כרטיס העלייה לליגת העל לאחר שהמרחק כרגע מהמקום השני עומד על חמש נקודות. על אף הפער המינורי, את אשקלון מקדימות קבוצות שנמצאות בפורמה טובה יותר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר