מחכים עזרה מלמעלה. שחקני הפועל אשקלון צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון
לא הגיעו למשחק. שחקני הפועל אשקלון צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

תיקו 1:1 בין הפועל אשקלון לעכו באצטדיון סלה

אליאור משעלי העלה את הפועל אשקלון לשער יתרון מקרוב בדקה ה-16, אקיגו אהיסו השווה בדקה ה-61 לאחר טעות קשה של ליאור חדריאן ודאג לחלוקת נקודות בתום המשחק

פורסם בתאריך: 25.1.19 16:54

     

בצל הסערה, שעדיין לא הסתיימה סופית , הפועל אשקלון אירחה עתה את הפועל עכו במסגרת המחזור ה-21 של הליגה הלאומית. הפועל אשקלון נמצאת במקום ה-6 ורחוקה 6 נקודות בלבד מהפועל נצרת עילית, שנמצאת במקום הראשון. הפועל עכו מנגד נמצאת במקום ה-10.

שלומי דורה וחניכיו רוצים לשים את השבוע האחרון מאחוריהם ולפתוח דף חדש לקראת מעבר הקבוצה מעמותת וותיקי הפועל אשקלון לידי עיריית אשקלון. דורה פתח עם ההרכב הכי חזק שיש לו כרגע: ליאור חדריאן; תומר לוי טל מכלוף, טאדס קניאסקס, בן צעירי; לוטם זינו, שי חדד, אליעזר יוסף, ערן ביטון, אור חסידים ואליאור משעלי.

כבר בדקה ה-16, תומר לוי מצא את אליאור משעלי בודד והאחרון כבש בקלילות והלך לחגוג עם הקהל האשקלוני. 1:0 להפועל אשקלון, שהמשיכה לתקו, ואף הייתה ראויה להכפיל את יתרונה אך ללא רגל מסיימת, לאחר ששני השחקנים הבכירים שלה בחלק הקדמי, שחר הירש ומלך השערים שלה גל צרויה, החליטו לעזוב בתום הסאגה המיותרת.

בדקה ה-61, ליאור חדריאן בעט כדור פשוט שפגע בגבו של טאדאס קיאנסקס והגיע לרגליו של חלוצה הניגרי של עכו אקיגו אהיסו שכבש שער קל מבחינתו 1:1 מיותר לחלוטין.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר