חזרו להתאמן. שחקני הפועל אשקלון צילום: (דוברות הפועל אשקלון)
יקבלו את שכרם? שחקני הפועל אשקלון צילום: (דוברות הפועל אשקלון)

שחקני הפועל חזרו להתאמן: "צריכים את הקהל"

הנהלת הקבוצה וחברי עמותת הוותיקים הגיעו להסכם בעל פה ובעקבוץ כך כל הצוות המקצועי והשחקנים נקראו לחזור לאימון לקראת המשחק מול הפועל עכו. שחקן בקבוצה: "חייבים להישאר בתמונה"

פורסם בתאריך: 24.1.19 14:25

     

לאחר ימים סוערים מאוד בגזרת הפועל אשקלון נראה כי ישנם סימני רגיעה. בעקבות המחאה של אוהדי הקבותה בביתו של איתמר שמעוני, יחד עם הסיטואציה הבלתי אפשרית שקברניטי הקבוצה כפו עליה, נראה כי כעת הנהלת הקבוצה בראשות צ'יקו מגיה ועמותת ותיקי אשקלון מוכנה להגיע להסדר ולפנות את מקומה.

כחלק מהניסיונות להגיע להסדר מבלי לפגוע בקבוצה בזמן הזה, הנהלת הקבוצה קראה לכל השחקנים והצוות המקצועי לחזור בחזרה והבוקר הצוות המקצועי הגיע, יחד עם כל השחקנים, למעט שחר הירש וגל צרויה שצפויים לעזוב.

למרות הסערה בקבוצה מאמינים כי מעז יצא מתוק ושהם יוכלו לנצח את הפועל עכו ולהישאר בתמונה. אחד השחקנים הבכירים אמר הבוקר: "בליגה הזו הכל אפשרי ואסור לנו לאבד תקווה. אנחנו חייבים להישאר בתמונה בכל מחיר אבל אנחנו צריכים את הקהל איתנו שידחוף אותנו ברגעים הקשים האלה. אפשר להבין את האכזבה והקללות בתקופה האחרונה אבל זה הזמן שלהם להרים את כולנו מהרצפה בשביל שנצא מכאן לדרך חדשה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר