איתמר שמעוני משוחח אוהדי הפועל אשקלון (הפועל אשקלון - דף האוהדים הרשמי)
איתמר שמעוני משוחח אוהדי הפועל אשקלון (

שמעוני לאוהדים: "לעמותה יש התחייבויות לקבוצה"

אוהדי הפועל אשקלון מפנים אצבע מאשימה לשמעוני ופנו אליו שישכנע את חברי העמותה לעזוב. שמעוני מצדו ממשיך לטעון כי ידי העמותה כבולות כרגע: "לעמותה יש מחויבות לשחקנים אפילו שהם שחררו את כולם"

פורסם בתאריך: 23.1.19 07:54

     

כ-40 אוהדי הפועל אשקלון הגיעו לביתו של איתמר שמעוני בכדי להפגין נגד המהלכים של עמותת וותיקי הפועל אשקלון, שמנוהלת על ידי פעיליו הפוליטים של איתמר שמעוני. למרות שאוהדים רבים רצו להגיע, בסופו של דבר המשטרה לא אישרה קיום הפגנה של מעל 50 איש. האוהדים ממשיכים לטעון כי גם לאחר שהפסיד בבחירות האחרונות, רוחו של שמעוני עדיין מרחפת מעל הקבוצה המקומית ולכן לא ניקו אותו מהסיטואציה הקיימת.

אוהדי הפועל אשקלון מחוץ לביתו של שמעוני (צילום: דודי לוי)

כזכור ביום שני בחרה עמותת הוותיקים יחד עם מנהלה הטכני של הקבוצה צ'יקו מגיה לפטר את כל הנהלת הקבוצה, הצוות המקצועי ולהשתחרר מחוזי השחקנים ולנהל את הקבוצה בתקציב רזה על בסיס שחקני נוער על מנת לסיים את העונה ללא צורך בפירוק. העמותה בחרה במהלך זה לאחר שראש העיר תומר גלאם בחר להחליפם בתמורה להמשך תקצוב המועדון לשנה הקרובה. בנוסף העמותה החליטה לערוך שינויים במבנה העמותה כאשר שירן מנור אמורה לפנות את מקומה לאמנון גלולה, פעיל פוליטי מוכר של שמעוני בבחירות האחרונות, אך שינוי זה עדיין לא קרה בפועל. במידה וגלולה ישלים את ההליכים הבירוקרטים הוא צפוי להפוך ליו"ר העמותה. האוהדים ממשיכים להפנות אצבע מאשימה כלפי שמעוני, שלטענתם עדיין מושך בחוטים מאחורי הקלעים והגיעו לביתו. שמעוני יצא לאוהדים ואף הכניסם ושפך בפניהם את טענות העמותה.

אוהדי הפועל אשקלון הגיעו לשכנע את ששמעוני שימצא פיתרון למצב (צילום: הפועל אשקלון – דף האוהדים הרשמי)

"יש להם מחויבות בבקרה ויש מחויבויות מבחינה משפטית, אתה היית שם ערבויות של 400 אלף ש"ח?", שאל שמעוני את אחד האוהדים. "אם הייתי ראש עיר הייתי מרים טלפון להפועל באר שבע והייתי מביא את השחקנים שלהם לפה ותוך חודש היינו בליגת העל. העמותה רוצה שישלמו לשחקנים יש להם מחויבות אישית ואם העירייה סוגרת את הברז הם אלה שבסופו של דבר צריכים לשלם. אם יש אי סדרים בעמותה צריך להגיש תלונה במשטרה. אני לא מנהל את העמותה ואני לא יכול לבוא להגיד לאנשים שיתחייבו ויהיו חשופים לתביעות. העירייה צריכה לשבת עם העמותה ולתת להם התחייבויות עד סוף העונה ולהגיע להסכמים ואז הם יוכלו ללכת אבל הם לא ישבו איתם. תומר גלאם צריך להרים טלפון ולהגיע להסכמים איתם ולפי דעתי ברגע שזה יקרה הם יעזבו", חזר על כך שמעוני כאשר מס' אוהדים יחד עם עובד נוסף של המועדון, שנכח בפגישה ופוטר אף הוא במסגרת הסכסוך של העמותה טענו כי פגישה כזו אכן קרתה ואף מונה עמוס לוזון, איש עסקים ומבעלי מכבי פ"ת למגשר מצעד שני הצדדים ולמרות זאת העמותה מסרבת ללכת. "אם הייתי ראש עיר והייתי רוצה להחליף את האנשים לא הייתי עושה את זה באמצע העונה אלא מחכה שהיא תסתיים".

שמעוני המשיך לטעון כי המכשול בין הצדדים טמון בחוסר הרצון של העירייה לקחת עליה את כל ההתחייבויות על אף שגלאם הסכים לשפות את העמותה, "לעמותה יש מחויבות לשחקנים אפילו שהם שחררו את כולם. אני מאמין שאם הם ידברו איתה והעירייה תתן להם שיפוי לכל התביעות הם ייתנו את העמותה כי בשביל מה הם צריכים את זה? אני לא מבין מה הבעיה לקרוא לכולם ולסגור את העניינים אני בשנתיים הרמתי את העיר הזו למקומות שלא נראו פה אז מה הבעיה לעשות את זה?מנכ"ל לא קובע יש הנהלה אם אני ראש עיר לא הייתי מציב תנאי של החלפת חברי העמותה בשביל להעביר את התקציב. הקבוצה הייתה צריכה לקבל את התקציב בכל מקרה".

תגובת ראש העיר, תומר גלאם, לדבריו של שמעוני: "הבהרה: אנו מבקשים להדגיש בפני אוהדי 'הפועל אשקלון' כי בניגוד לדבריו של חבר המועצה, איתמר שמעוני, העירייה כן הציעה לשאת בהתחייבויות של העמותה, אשר נוצרו בעקבות התנהלותם החובבנית של מנהליה, המנוגדת לכל כללי המינהל התקין. לא זאת בלבד, הנהלת הקבוצה הציבה בפני העירייה דרישות לא הגיוניות, הגובלות בסחטנות וניצול ציני של הקופה הציבורית, דבר המעיד שוב על טובת האינטרסים האישיים שעומדת לנגד עיניהם ולא טובת הקבוצה והאוהדים. כפי שציינו, ראש העיר לא ייתן יד להתנהגות כזאת ויעשה כל שיידרש על מנת לעמוד על המשמר ולוודא כי כספי המיסים נמצאים בידיים הנכונות ומנוהלים על הצד הראוי ביותר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר